Moog Concertmate MG-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door MikeJarod
Ok je hebt het dus over apparatuur die te duur verkocht wordt? (was me sowieso niet helemaal duidelijk in dit draadje).

Ik snap niet zo goed waarom ik me hier druk over zou maken. De enige met een probleem is de verkoper, want die verkoopt z'n spul nooit. En als ie het al doet lacht ie zich helemaal suf. In dat soort gevallen denk ik dan, "haha wat een sukkel, dat verkoopt ie nooit", en vervolgens ga ik weer wat anders doen.

Druk maken doe ik wel over mijn rekeningen, niet over iemand die ik niet ken die spullen te duur aanbiedt.

edit: En als dit dan representatief voor "buitengebieden" zou zijn, tja, het zij zo. Ga je ergens anders wat zoeken wat goedkoper is toch?

Het gaat niet om de prijs maar om de houding van mensen...ik wil echt de hoofdprijs betalen maar je kan er niets mee afspreken of regelen..altijd moeilijk of "dan laat maar" etc etc....ik zeg altijd "zeg me je prijs en ik koop het"...Maar dat wekt "achterdocht" want dan zal het wel nog meer waard zijn....

Origineel geplaatst door mono-poly
nog een voorbeeld

Is ook duur..dat weet ik...maar wel echt te koop en direct binnen 24uur bij je op de stoep betaald met je creditcard..Wat denk je van BTW afdracht en bedrijfskosten....
De prijs is voor mensen die heel veel geld verdienen en geen tijd hebben om mooie spullen te zoeken en dat graag aan derden over laten...Die PE1000 was ook niet goedkoop Monopoly...
En jij spendeerd met regelmaat veel geld bij buitenlandse "boutique" modular dealers dus jij bewijst dat een hoge prijsstelling voor mooie spullen realiteit en haalbaar is...Mijn dank daarvoor....

Ach er zullen idioten zijn die het betalen.
Maar hij is echt voor bijna de helft wel te vinden denk ik dan.
En ja ik geef wel aardig geld uit aan modulair spul ja maar dat is gewoon de nieuwprijs omdat het nieuw is.
En de PE-1000 is weg hoor voor deel van de vraagprijs.

@ralph:

Ik begrijp je. Ja dat is irritant. Ik kom dit soort dingen overal tegen, niet per definitie hier in de regio ofzo. Bij jou bestaat blijkbaar een ander beeld, dat kan.

Als ik 2e hands spul ga kopen probeer ik heel simpel te zijn, kost het te veel of doet de verkoper te moeilijk, dan houdt het gewoon op. Kan me voorstellen dat dat kut is als je het product echt had gewild. That's life.

even on-topic

die concertmate is wel een gaaf bakkie hoor
mooi laag
energiek ding

Wat mij tegen de borst stuit is dat jij mensen als lomp en duur etc bestempeld.
En vervolgens met zo een dure source aan kom zetten.
Ik zeg niet dat al je spul duur is.

Ach er zullen idioten zijn die het betalen.
Maar hij is echt voor bijna de helft wel te vinden denk ik dan.
En ja ik geef wel aardig geld uit aan modulair spul ja maar dat is gewoon de nieuwprijs omdat het nieuw is.
En de PE-1000 is weg hoor voor deel van de vraagprijs.

Niks geen idioten...gewoon mensen met een ruimer budget dan anderen..heel bewuste kopers die het af trekken van de belasting...!!!...en het is niet altijd duur in huize vintage:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=55635

of

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=54787

Die Source is als nieuw...een plaatje...Die PE1000 is het wel waard hoor..maar ik vind het een beetje krom om anderen op hun hoge prijstelling te wijzen als je zelf mee doet aan die trend...

Wat mij tegen de borst stuit is dat jij mensen als lomp en duur etc bestempeld.
En vervolgens met zo een dure source aan kom zetten.
Ik zeg niet dat al je spul duur is.

dat doe ik niet..ik betaal echt heel veel geld voor mooie spullen...mijn stelling is eerder dat het gewoon moeilijk werkt in buitengebieden..en ja 500 voor een 101 is lomp duur..Een Moog Source in nieuwstaat is toch een ander verhaal vind ik.

1400 is die volgens mij niet waard hoor.
En ga je dat vergelijken met een pe-1000 verkopen voor 325?

Die spullen die je als link op gaf hebben inderdaad een nette prijs!

ja voor jou is ie duur..maar als je 8 miljoen per jaar verdient en je moet er 3 inleveren bij jou lokale Gerrit Zalm dan ben je naarstig op zoek naar een 1400 euro kostende Source met bon om af te trekken van je belasting...Je hebt muzikanten van dat kaliber en die kopen oook dit soort spullen.....

Hij stond voor 450ukp op Ebay uk..!!!!!...het is een mooi ding hoor...en het echt wel waard...

Ik dacht dat het ergens anders over ging en dat je onwetende schapen moet vertellen dat ze ver onder de prijs verkopen.

ik denk dus nee. ik heb zelf vak zat de hoofdprijs betaald voor apparatuur met verborgen gebreken. maar die die Erwin had ookgewoon mee kunnen bieden en dan misschien een mg1 gehad voor 100euro.Daar ga ik iig niet voor naar zeeland rijden. Maar aangezien hij zwakbegaafd is gun ik hem ook wel dat ie een honderd of 3 neer mag tellen.

succes jongen!!

ik vind vooral ralph heel stoer

een dikke tip voor ralph: start een nieuwe patsendraad

Je moet auto's gaan verkopen man!

Je trekt het weer in het negatieve...niet mijn stijl hoor...
Ik doe mijn stinkende best om mensen tevreden te stellen en neem bovengemiddelde risicos...in plaats dat je mijn perfecte feedback of de kwaliteit van de spullen/advertentie aanhaalt...Weet je mono...Jij bent altijd zo negatief..daar valt niet tegen op te beuken..en nee ik wil geen autos verkopen want dat laat ik aan andere over...

Origineel geplaatst door fjoesz
ik vind vooral ralph heel stoer

een dikke tip voor ralph: start een nieuwe patsendraad

bedankt..ik werk me helemaal een bult er voor en moet de eerste die door mij benadeeld of slecht behandeld is nog tegenkomen....

Origineel geplaatst door MikeJarod
Zwak hoor. Jij zit te spuien. Bal ligt bij jou :D

ik spuide niks, maar ik moest lachen omdat jij eerst aangesproken leek, als zeeuw, maar toen jezelf stads noemde en de plattelanders toch wel een tikkie na gaf.
vond dat wel grappig. verder niks, ik geloof er namelijk verder niks van. overal zijn eikels en leuke lui.

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
bedankt..ik werk me helemaal een bult er voor en moet de eerste die door mij benadeeld of slecht behandeld is nog tegenkomen....

Ik heb wel is een vocoder van je willen kopen en ben na 2 emails gewoon afgehaakt.
Puur door de toon en woordkeuze in de conversaties.
Dus noem mij maar lekker negatief.

Origineel geplaatst door KAOSKAOS
. Maar aangezien hij zwakbegaafd is gun ik hem ook wel dat ie een honderd of 3 neer mag tellen.

succes jongen!!

beetje overdreven om iemand zwakbegaafd te noemen alsje zelf een beetje gefrustreerd bent.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back