> Hardcore (oude sound) < Demonyx - Total Lack Of Respect

hehehe okee dat kan... iig eerlijk :)

Lekker man, hebbie nog meer?:dj:

iemand anders misschien nog een reviewtje?

Is er misschien iemand die over goede monitoren luisterd en mij iets over de mix van deze track kan vertellen.
Hier over mijn koptelefoon klinkt ie goed maar die heb ik dus ook gebruikt tijdens de productie van dit nummer dus ik ben benieuwd ofie ergens anders ook lekker klinkt

iemand die mij hierbij kan helpen?

Origineel geplaatst door Demonyx
Is er misschien iemand die over goede monitoren luisterd en mij iets over de mix van deze track kan vertellen.
Hier over mijn koptelefoon klinkt ie goed maar die heb ik dus ook gebruikt tijdens de productie van dit nummer dus ik ben benieuwd ofie ergens anders ook lekker klinkt

iemand die mij hierbij kan helpen?

Niet direct mijn muziekstijl, maar toch wel prettig om naar te luisteren.

Total Lack Of Respect:
De mix klinkt heel OK, het laag is goed in verhouding met de rest. Best wel bijzonder, welke hoofdtelefoon gebruik je?

None-Synthetic Poison:
Lekker die kickdrum-baseline in het intro, goet vet. Het thema wat daarna komt wordt te veel naar achteren gedrukt door de kick-line. Mogelijke oplossing, de kick-line een dipje geven rond de 500Hz zodat het thema in die frequentieband meer ruimte krijgt. De kick-line kun je dan nog een beetje top geven, bovenste harmonische rond de 6 kHz?

Demonic Concept:
Paardren wedstrijd, in vol galop...
Leuk dat reverse effect (attack instelling) op de kick. Clap en highhat zijn te zacht. (DT-831?) Verder geen opmerkingen.

Dank jullie :)

Ik werk met een sennheiser HD490 koptelefoon.
Heb het gevoel dat deze de lage frequencies te hard weergeeft dus daar houd ik dan wel rekening mee.
Als je maar lang genoeg met je speakers/koptelefoon werkt dan begrijp je ze vanzelf wel.

Synthetic Poison:
Lekker die kickdrum-baseline in het intro, goet vet. Het thema wat daarna komt wordt te veel naar achteren gedrukt door de kick-line. Mogelijke oplossing, de kick-line een dipje geven rond de 500Hz zodat het thema in die frequentieband meer ruimte krijgt. De kick-line kun je dan nog een beetje top geven, bovenste harmonische rond de 6 kHz?
Bedankt voor de tip, Ga niet meer aan dit nummer werken maar ik neem t wel mee voor als ik dit vaker tegen kom
Demonic Concept:
Paardren wedstrijd, in vol galop...
:dubbel: Standaard Robuust :yamaha: :vaag:
Clap en highhat zijn te zacht. (DT-831?)
komen van een sample cd maar zou niet weten waar ze mee gemaakt zijn

Ik vind de geluiden die je gebruikt veel te veel stereo, ze staan echt buiten de speakers.
En ik vind het laag niet mooi, als je het hard zet valt het op dat er weinig punch in de kick zit, en het laag pas in de staart komt. Ik vind het niet beuken.

ja okee respect en bedankt voor je mening

Ik heb de track inmiddels over zo'n 5 verschillende speakers gehoord en ik kan niet zeggen dat de kick punch mist.
Van alle reacties die ik op verschillende forums heb gekregen ben jij ook echt de eerste die dit zegt.
Wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt maar toch..
De geluiden teveel stereo zeg je.... Kan misschien komen doordat ik deze track gemaakt en afgemixt heb op mijn koptelefoon waardoor ik dat verschijnsel niet heb kunnen horen maar t is me ook niet opgevallen na t beluisteren via hifi speakers... zzal er nog s op letten dan

in ieder geval goed dat je eerlijk bent :)

Back