Origineel geplaatst door Leo
ik hou van het geluid van oude synthesizers, ik denk dan bv aan de eerste plaat van roxy music, maar hou altijd een onbehaaglijk gevoel bij die oude dingen, omdat ze veel bijgeluid hebben, of omdat er altijd iets kapot kan gaan (kan natuurlijk altijd, maar toch..)
ik heb al veel synthesizers beluisterd en deze heft neit alleen op papier geweldige specs, hij klinkt ook echt geweldig. de specs spreken voor zich denk ik, maar zelfs met minimaal gebruik van de (modulatie) mogelijkheden leeft deze synth. en dan kan je ook nog eens los gaan. het geluid zou ik willen omschrijven als zeer levend, maar ook erg genuanceerd. de vco's klinken erg goed, veel golfvormen, zeer mooi klinkende filters, uitgekiende schakelingen, super envelopes.
de bouwkwaliteit is top. echt waar, een aanrader.
ik ben geen echte kenner, vooral een liefhebber, en verwijs je graag naar de review door levka (wordt in deze thread ergens naar verwezen), maa echt war: geen wishful thinking, dan verkoop ik zo'n ding gewoon weer, als het niet zo mooi is als ik eigenlijk zou willen.
deze blijft.
Had het niet beter kunnen verwoorden;
heb inmiddels ook de Cwejman S2 onder handen mogen nemen en die valt ook niet tegen
Wordt helaas niet meer gemaakt