Klein leed in de studio...

De uitnodigingen ter review zijn zo random, meestal krijg ik de mogelijkheid niet.
Krijg je volgens mij alleen als je de laatste bent waar contact mee is geweest en het artikel als verkocht via marktplaats is aangemeld of wanneer het is verkocht met betaling via marktplaats.

Is dat realistisch om dan een goede te verwachten? Is amp op interface niet voldoende?
Het is een FiiO 5KPro ESS geworden, die had ik tweedehands voor 99 euro in huis. Klinkt heel goed en kan mijn collectie headphones aansturen.

Mijn interface (nujaaaa, m-audio audiophile pro usb uit de twaalfde eeuw) staat bijna nooit aan als ik muziek maak en kan niet live weergeven op de headphone output.

Dat je een ontzettend lekker vampje in je hoofd hebt en op dat moment je moeder/partner/zus of whatever belt en per direcht al je aandacht opdramt. En guess what.... poef!

Dank monotron.
Dit illustreert maar weer eens hoe iets dat de een als normaal beschouwt voor de ander een onbekende uitdrukking kan zijn. Zie ook, de holle blik van niet-muzikanten als je het over een groove hebt..... laat staan een vibe..
Wat zegt mij google daar dan over?

Vamp verwijst meestal naar iets dat een paar akkoorden steeds weer herhaalt

Eng., verkorting van vampire - vampier, z.a.] geraffineerde verleidelijke vrouw, die eropuit is door haar charmes mannen voor haar doeleinden te misbruiken; femme fatale.

En, terwijl de tekst ayout nu gefukt is, is het idd deze 2. Een korte herhalende sequence, die ook nog eens heul lekker in gehoor en gevoel ligt.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Dat je een ontzettend lekker vampje in je hoofd hebt en op dat moment je moeder/partner/zus of whatever belt en per direcht al je aandacht opdramt. En guess what.... poef!
Dat overkomt me nooit. Ik neem geen telefoon, iemand die me kent belt dus niet… enkel scammers bellen me (anoniem 😅 ) maar als ik jou was zou ik voor de telefoon op te nemen, even de voicememo openen en dat in je hoofd opnemen op die telefoon. Ze bellen we terug 😁

Trouwens: ik zag n foto van een telefoon waar “mom and dad” bellen en er stond “niet iedereen heeft dit geluk” - wat flink binnen kwam bij me.

Dank monotron.
Dit illustreert maar weer eens hoe iets dat de een als normaal beschouwt voor de ander een onbekende uitdrukking kan zijn. Zie ook, de holle blik van niet-muzikanten als je het over een groove hebt..... laat staan een vibe..
Wat zegt mij google daar dan over?

Vamp verwijst meestal naar iets dat een paar akkoorden steeds weer herhaalt

Eng., verkorting van vampire - vampier, z.a.] geraffineerde verleidelijke vrouw, die eropuit is door haar charmes mannen voor haar doeleinden te misbruiken; femme fatale.

En, terwijl de tekst ayout nu gefukt is, is het idd deze 2. Een korte herhalende sequence, die ook nog eens heul lekker in gehoor en gevoel ligt.
Zoiets als een oorwurm. Probeer dat beeld maar eens uit je hoofd te krijgen:duivels:.

Back