So you think you're a superstar??

SpaceAgent202

Sinds 2001
Zomaar even een thread omdat je hier over alles mag praten wat je maar wilt :)

Praat nogal eens met mensjes, en hoor een hoop.
Dit is geen persoonlijke aanval naar mensen, maar eerder een vraag.

Waarom vallen sommige mensen ineens omhoog vanuit het niets, denken dat ze beethoven of beathoven zelf zijn en slaat de arrogantie toe??

Ben benieuwd of iemand hier iets aan toe te voegen heeft :)

dat komt grotendeels door de manier dat mensen om hen heen zich tegenover hun gedragen. als een heleboel mensen je heel vaak met heel veel superlatieven vertellen hoe geweldig je wel niet bent heb je kans dat je dit op een gegeven moment gaat geloven...(als je daar aanleg voor hebt.)

maar welke artiest is je aanleiding tot deze draad?

De aanleiding is de vraag naar het waarom van een bepaalde houding van sommige mensen in het algemeen... ben altijd nieuwsgierig naar achterliggende gedachten :)

kan je ook jezelf in zo'n schijnwereld wanen waardoor je je onbewust arrogant gaat opstellen>?

jep dat kan ook, is ook niks ergs aan. als je niks _durft_ te zeggen en mensen denken dat je niks _wil_ zeggen word je al snel in een hokje geduwd... mja zo zijn mensen denk ik.

ik bedoelde de andere kant van het verhaal, meer dat je denkt dat je boven de hele wereld staat, terwijl nog o zo veel moet leren. :)

Waar gaat dit over? Heb je problemen Roel? Je mag er best met ons over praten? Heeft ze het uitgemaakt? Heb je geen geld meer? Pesten ze je? Of hebben ze je banden van je fiets leeg laten lopen...? Schroom je niet, meldt het bij DSF !

of heeft DJ Jean je drankje omgestoten en niet terugbetaald? :D

hahaha LOL :)
nee ik heb geen problemen hoor, heb soms weleens de indruk dat mensjes in het algemeen zich goed voelen (ook weleens dat mensen zich in het algemeen achtergesteld voelen, maar das een ander onderwerp..) en aan de hand van die indruk dacht ik, laat ik eens een topic starten .... geen persoonlijke problemen in ieder geval.
ze heeft het niet uitgemaakt, inderdaad geen geld meer (wat wil je met muziek als hobby), banden van mijn fiets zijn altijd in 10 uur leeg na oppompen, kortom ik vermaak me prima *D en de zon schijnt ook nog :B

Laatst werd nog m'n muziek ter gehoor gebracht voor ruim 1 miljoen mensen
en dat doe ik al 7 jaar, wie ben ik :confused:

Verdient dat nog een beetje, van die liftmuziek maken? ;)

(hij is TE makkelijk)

Inkoppertje... :)

Volgens mijn theory komt dit door onzekerheid!
Mensen zijn onzeker en gaan zich daardoor arrogant gedragen.

just my 2 ct.

Ik ben ook zo ongelooflijk geweldig en geniaal......(???)
"Oli4 ",zeggen ze altijd, "jij bent toch zo ongelooflijk geweldig en geniaal."

(da was dus wel veur 't lachen, héé)

Is er misschien nog iemand zo ongelooflijk geweldig en geniaal?

lijkt mij andersom......door alleen maar steeds weer complimentjes worden sommige mensen veel TE zeker van zichzelf/hun muziek

Het kan beide.. maar gaan we hier psychologisch lullen? :D

Origineel geplaatst door Roel
...
heb soms weleens de indruk dat mensjes in het algemeen zich goed voelen
...

ik voel me over het algemeen ook wel goed hoor. ja 'sochtends als ik nog geen koffie heb gehad voel ik me wel wat minder, maar het zwarte goud lost dat zo weer op...
gewoon genoeg fruit en groente eten en niet te veel zuipen!

8o) 8o)

:P ik had het moeten formuleren als ".....beter voelen"

voel mezelf ook over het algemeen goed... zelfs zonder koffie, een leuk uitzicht op station breda doet het smorgens trouwens ook goed :)

station breda.... de stad van de vrouwelijke studentes :engel:

Back