So you think you're a superstar??

Origineel geplaatst door oozi
ze zeiden vroeger over mij dat ik arrogant was...maar ik was gewoon verlegen...

ze zeiden vroeger over me dat ik verlegen was....maar ik was gewoon arrogant... :D

Origineel geplaatst door oli303
Staan der dan veel schoon vrouwen op 't peron? Of kijk je alleen maar naar de treinen die passeren?

mijn grootste hobby is treinen kijken..
heb ook al gehoord dat er mensen zijn die zich bezig houden met het luisteren naar muziek (of het zelfs maken!)... laat staan kijken naar mooie vrouwelijke medemensen..

Origineel geplaatst door sh101
mensen die zich arrogant gedragen komen zichzelf op den duur wel tegen als het minder met ze gaat

dat denk ik ook wel.

Het ligt ook aan jezelf hoor. Als je vind dat iemand arrogant is komt het misschien wel omdat je die persoon arrogant wilt vinden. :P

Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Ron Brandsteder

Origineel geplaatst door fuse
Het ligt ook aan jezelf hoor. Als je vind dat iemand arrogant is komt het misschien wel omdat je die persoon arrogant wilt vinden. :P

Daarom heb ik ook zo'n hekel aan Ron Brandsteder

dat het aan jezelf ligt ben ik het mee eens...
meestal vind ik dat mensen geen reden hebben om arrogant te doen :) maar goed, de vraag waarom dan toch is dus het startpunt voor dit draadje geweest

'When you reach the top, get ready to drop, prepare yourself for the fall'.

Door succes krijgen mensen (i.h.a.) verbeelding. Met name als mensen geadoreerd worden. Dat zie toch ook bij onze voetballers? Maar vergeet dan ook niet dat je een gekleurd beeld krijgt door de media. Het is hetzelfde verhaal zoals in deze thread al naar voren is gekomen. Mensen kunnen ook arrogant lijken, terwijl daar eigenlijk een verlegenheid aan ten grondslag ligt. Het oordeel of iemand arrogant is, kun je pas vellen als je iemand echt kent.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
'When you reach the top, get ready to drop, prepare yourself for the fall'.

"It's almost predictable..."

;)

equate

arrogant? iets inde zin van: het hebben of laten zien van een overmaat aan eigenwaarde of eigenbelang, gekenmerkt door een gevoel of aanname van zich beter voelen tegenover een ander..
zoiets>?

vandale.nl

ar·ro·´gant (bn.)

1 verwaand => uit de hoogte

ver·´waand (bn.)

1 ingebeeld, hoogmoedig, te veel met zichzelf ingenomen => pedant, over het paard getild

Origineel geplaatst door oli303

Welk paard? Waar?

Hier;

slager.jpg

Origineel geplaatst door krz
station breda.... de stad van de vrouwelijke studentes :engel:

Ho, ho, ben je wel eens in Utrecht geweest, dan?
:{ :{

tja ik zelf ben niet arrogant

maar ik ben gewoon beter dan de rest, oftewel ik steek met kop en schouders boven iedereen uit.
verder blink ik ook in alle sporten uit.
ik maak de beste muziek van het forum.
ik heb een goddelijk lichaam, ben zo ongelooflijk knap van nature. ben enorm geschapen.
eigenlijk verbleekt iedereen wanneer je hij of zij met mij vergelijkt.

en wie dit tegenspreekt is gewoon jaloers.

Back