leuk artikel future music: 80s gear

Thanks voor de link Wouw !!
Leuk artikel !!

Thanx Wouw......ik heb het even uitgeprint; heb ik wat te lezen in de trein op weg naar huis :okdan:

Veel van die 80's gear is sowieso nog erg interessant om tracks mee te maken (en ik kan het weten :) ).

Origineel geplaatst door Hooihuis
Thanx Wouw......ik heb het even uitgeprint; heb ik wat te lezen in de trein op weg naar huis :okdan:

Veel van die 80's gear is sowieso nog erg interessant om tracks mee te maken (en ik kan het weten :) ).

Vertel mij wat ! :D

Komt uit die Future Music 80's special, die natuurlijk
zowat heilig voor me is. Heb ik hele werkdagen op
de wc mee doorgebracht man.

Had em geloof ik in Nederlands en Engels.

Maar echt diep ging het artikel op de gear niet in.

Axel

Origineel geplaatst door BananaWorld
Bijv. 1981 was een goed jaar: Pro-One, Jupiter 8.

De Pro-One........:W

Diep van binnen wil ik die bak nog steeds, maar ja......

80s stuff

80s stuff

Hi all,

Tja, 80-er jaren spullen. Puur sentiment (ja, ja oude lul, ik weet het...). Krantenwijk en maar sparen. Als eerste een Micromoog met WEM Copycat. 1100 piek. Nachten wakker. Kwijlen bij de muziekhandel. Ik zie mijzelf nog staan bij de JUNO 60 bij Staffhorst in Amersfoort. Patch 11, strings. Nat in de broek. 16 jaar. Het werd een JUNO 6. Foldertje van de CS70M, nu staat hij bij me thuis.

Alleen het kijken ernaar al... Leg dat maar eens uit aan je vrouw. ...staat er ineens een CS80 te koop. Schat, hebben we nog ergens 3900 euro's? Toch leuk als je die oudjes van toen nu kunt aanschaffen voor weinig. Nu heb je alleen te weinig tijd.... 'T is altijd wat. Vier kinderen. Eentje ruilen voor een CS80, Thom?

80's stuff: TR808, JUNO60, POLY6, CS70M, OB8, Moog Prodigy, DX7, JX10 met PG800

wishlist: CS80, Memorymoog, T8, tijd

Back