MC505 voor 199,- euro

Een Roland D-550 voor €475,- is ook zat.. :erm:

Die mc505 is niet echt duur......... de rest wel, hahahaha.

Blij dat ik een 1080 en een D2 heb :P maar anders is het wel een leuke groove box voor "weinig'' (ook al vind ik de klanten beter van een 1080)

Wat voor klanten zitten er dan in die 1080?

Overigens een 2080 is niet veel bijzonderder. Ook het grote display is fijn en als je meer van die malle kaarten erin wil stoppen. De beste klanken zitten volgens mij in het apparaat zelf.

Arrrrr bedoelde KLANKEN ! :stupid ik was net bezig met een klant, arrrrr oeps hehehe.
Ik wil me 1080 nooit meer kwijt dat weet ik wel. Ik hoor weinig verschil met een 5080, alleen die kaarten zijn wel stukken duurder heb ik gezien

ik vind die kaarten meer een reden om ze NIET te nemen dan wel. Voor dat geld kun je beter een leuke VA of iets dergelijks kopen. Wat kost zo'n SRX kaart nou? bij Thomann heb je een Micron voor hetzelfde geld zowat.

Ik vind opzich een leuke aanvullen die kaarten, heb zelf dan de techno en de house kaartje en die zijn toch wel een leuke aanvulling (vind ik) Alleen jammer dat het de voice van de 1080 gewoon gebruikt en niet standalone =( maar ik kan er mee leven.

Zit wel wat in, maar niet alles en vind de 1080 voller klinken dan de D2, en zover ik het weet is die maar 8 stemmig. Ik zou haast overwegen om te zeggen dat ik nog een 1080 neem en dan de D2 de deur uit doe.

Nee nog niet...... me buurman heeft die. Het schijnt dat die nog beter klinkt dan de 1080

Back