het is niet waar, ook ik ben nieuw

naga303

Nieuwkomer
:stupid

Jaja ik ben ook nieuw hier

Ik ben Paul ben al geruime tijd muziek freak was eerst bezig met draaien maar wil uiteindelijk meer (zoals je eigen productie draaien )
Maar ja ik zie eigenlijk de bomen door het bos niet meer en ik denk dat ik hier wel een gids kan vinden.
Ik denk dat ik hier wel een goeroe tegen zal komen die met de tijd mij het 1 en ander duidelijk maakt bijv midi aarrgghhh

Ik zal ook proberen mijn kiezel bij te dragen maar ik weet niet of het helpt ( ze zeggen alle kleine beetjes helpen )
Kee ik hoor het well en mzzl

Ik heb naast muziek nog een hele andere grote passie en dat zijn draken !?

welkom....draken?

ik doe een poging muziek te maken met rebirth en reason /cubase en qua hardware heb ik promix 1 en emu 2000 sampler en yamaha cs1x de rest komt nog wel oh ja ik heb ook een tr-909 maar die wil ik weg doen

Origineel geplaatst door naga303
ik ....... oh ja ik heb ook een tr-909 maar die wil ik weg doen

auw... weg doen ?? er zijn veel forumleden hier die je dat af gaan raden denk ik :)

Aloha ,welkom hier

Origineel geplaatst door Roel

auw... weg doen ?? er zijn veel forumleden hier die je dat af gaan raden denk ik :)

Er zullen ook wel forumleden zijn die dat helemaal niet erg zouden vinden denk ik

Ene hele goeien welkom hier !! en, als drakenfreak heb je zeker ook wel "genoten" van Reign of Fire zeker....

thnx en ja reign of fire super!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry gaste heb een koper gevonden duz hij is weg

Laatst gewijzigd:
Back