Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat zie je wel vaker hoorOrigineel geplaatst door gerrie79
en een pulse voor 200.
mooie prijs geloof ik.

bedankt voor de tipOrigineel geplaatst door gerrie79
okee![]()

200? dacht 't nietOrigineel geplaatst door Ramoonus
dat zie je wel vaker hoor
Minimaal 50 euro duurder. Ik heb er al eens 1 voor 225 gezien en dacht toen dat het einde der tijden nabij was.
Origineel geplaatst door chilistein
drie weken geleden heb ik er een gekocht voor 180
nette prijs dacht ik zo![]()

Origineel geplaatst door chielos
ligt er ook een beetje aan welke versie je hebt.
als ik het goed heb is de versie met de rode knop een van de laatste, heeft het stabielste os en het minste last van wobly knopjes. (correct me if i'm wrong)
chielos
MIDI aansturingOrigineel geplaatst door chilistein
precies, daarom wilde ik daarvoor nog wel 180 euro betalen
maar die knoppen blijven nog steeds van die ongemounte direct op het bord gesoldeerde zorgenkindjes

Origineel geplaatst door ez`
wobbly waldorf knopjes <--![]()
eens de knoppen van m'n XT moeten upgraden... heeft iemand hier ervaring met het vervangen van de (oude, plastic, grijze) knoppen op de XT met nieuwe, stevige, metalen knoppen en nieuwe rotary encoders..? 't lijkt me toch niet al te moeilijk..

Origineel geplaatst door klausito
Heb een tijdje terug een MWI en een Pulse samen voor 525 gekocht. Is nu ik dit lees wat aan de dure kant, hebben we beiden laatste os (voor de MWI is dat 2.0 of zo). Beiden ook in zeer goede staat, nix wobbly knobs van de Pulse.
.Origineel geplaatst door mc_kwok
Duur? Dat valt reuze mee denk ik. Je kunt zoals hierboven beschreven is eens mazzel hebben en m rond de 200 scoren. Ik vind het onterecht deze prijzen dan maar als de gemiddelde marktpijs te beschouwen.
Origineel geplaatst door klausito
Ok... maar dat betekent misschien wel dat als ik tegen de verkoper gezegd had dat ze voor 200 weggaan, hij er misschien wat afgedaan had.