Waldorf RackAttack 300 euro

Origineel geplaatst door chielos
idd! ik heb die van mij (laatste versie) ook verkocht voor 250 geloof ik.

ik had gewoon geen zin in al die menuutjes enz. geef mij maar meer knoppen!
ik ken iemand die het dubbel vraagt :)

Origineel geplaatst door chielos
idd! ik heb die van mij (laatste versie) ook verkocht voor 250 geloof ik.

Zeker, in goede staat, maar dat weet je toch nooit als iemand hem aanbied. Iemand kan 200 vragen voor een goede staat en een andere 275 voor een ietwat mindere staat.

ik had gewoon geen zin in al die menuutjes enz. geef mij maar meer knoppen!

Dat vind ik inderdaad ook vervelend, ik wil een keer een BCR2000 kopen om hem makkelijker te editen. Sounddiver is niet helemaal mijn ding.. hou niet zo van software.

Origineel geplaatst door klausito
Zeker, in goede staat, maar dat weet je toch nooit als iemand hem aanbied. Iemand kan 200 vragen voor een goede staat en een andere 275 voor een ietwat mindere staat.

Dat vind ik inderdaad ook vervelend, ik wil een keer een BCR2000 kopen om hem makkelijker te editen. Sounddiver is niet helemaal mijn ding.. hou niet zo van software.
was ik nou ook voor mn microQ van plan :)

wow vet cheap

ik heb de mijne (wel nieuw/demomodel) voor euh ik dacht 450 gekocht perfecte staat -doos handleiding voeding etc

mega vette bak

ga vooral niet af op de presets die op online staan.. je kan er zo veel meer uit halen..
en 4x FX (met veeel parameters)

s ff proberen of ik m kan aansturen met mn bcr2000 knoppenbak

---of terwijl : AANRADER!!!!!!

Voor zowel de MicroQ als de Pulse zijn goede editors te krijgen die je makkelijk laat draaien met je sequencer. Op deze manier blijven beide Waldorfjes vette vingertjes bespaard.

Origineel geplaatst door LAB_
wow vet cheap

ik heb de mijne (wel nieuw/demomodel) voor euh ik dacht 450 gekocht perfecte staat -doos handleiding voeding etc

mega vette bak

ga vooral niet af op de presets die op online staan.. je kan er zo veel meer uit halen..
en 4x FX (met veeel parameters)

s ff proberen of ik m kan aansturen met mn bcr2000 knoppenbak

---of terwijl : AANRADER!!!!!!

Heb je het over de rackattack of over een microwave?

Origineel geplaatst door mc_kwok
Duur? Dat valt reuze mee denk ik. Je kunt zoals hierboven beschreven is eens mazzel hebben en m rond de 200 scoren. Ik vind het onterecht deze prijzen dan maar als de gemiddelde marktpijs te beschouwen :).

Denk dat de gemiddelde prijs voor een Pulse 250 is en een MW I 325.

Back