Wat kost muti-channel compressor?

Status
Please reply by conversation.

pjeut

Ouwe rot
Dus níet een multiband-compressor.

Ik wil vooral even weten hoe duur zoiets is. Het blijft natuurlijk de afweging tussen een multi-channel of een aantal mono of stereo-compressors.

Met andere woorden; wie heeft zo'n ding liggen, gebruikt hem niet meer, en wat zou hij evt. moeten kosten?

Groeten,
Pjeut.

Je hebt in allerlei soorten en maten. Van goedkope bakken voor rond de 100,- of zo tot enorm dure dingen (Cranesong, Manley; dat werk)

Zoek je iets goeds naar prijs-kwaliteit verhouding? Check de RNC (Real Nice Compressor) eens. Hoor ik goede verhalen over.

Er is overigens ook heel veel over gepost op het forum. Gebruik de zoekfunctie.

Origineel geplaatst door OJS
Je hebt in allerlei soorten en maten. Van goedkope bakken voor rond de 100,- of zo tot enorm dure dingen (Cranesong, Manley; dat werk)

Zoek je iets goeds naar prijs-kwaliteit verhouding? Check de RNC (Real Nice Compressor) eens. Hoor ik goede verhalen over.

Er is overigens ook heel veel over gepost op het forum. Gebruik de zoekfunctie.

hij zoekt een multi-channel...geen stereo compressor...de RNC is een stereo compressor....

afijn...je kunt kijken naar de goedkopere merken...Behringer,Samson,Phonic hebben allen wel 4 kanaals of meer compressortjes...

een persoonlijke aanrader van mijn kant is de Presonus ACP-88 : 8 kanalen compressie en gate....klinkt erg goed maar kost wel een dikke 1000 euro nieuw...en tweedehands kom je ze zelden tegen...

Precies,

Precies,

Het houdt binnen het consumenten-budget vaak op bij 4 kanalen. Maar goed, met een heleboel stereo-compressors heb je ook al voor weinig een hoop knoppen bij elkaar.

Status
Please reply by conversation.
Back