Hoe vinden jullie mijn site?

Wizard

Ingeburgerd
Ik wil graag jullie mening hebben svp!
Ik maak met mijn Korg Karma en Korg N5ex allerlij muzieksoorten maar voornamelijk alle gangbare rock-soorten..

Tja.....en dat terwijl ik geen noot gitaar speel!... :D Alliance of Faith

Attachments

• wizardlogo.jpg
    wizardlogo.jpg
    6,2 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door BlackEyed
En het zit rammersvol spel-, stijl- en grammaticafouten.

Sorry, je vroeg commentaar.

Inderdaad, nogal veel...

Wat puntjes over de 'info' pagina:

Het houdt in...

'Ongeacht de style/muziek genre waar hij/zij zich mee bezig houdt!' zou ik veranderen in 'Ongeacht stijl/muziek genre waarmee men zich bezig houdt!' of 'Ongeacht de stijl of het muziek genre waarmee...' Is er een verschil tussen stijl en genre?

'Op deze site wordt van alles belicht'

En ik zou nu echt niet weten wat belangrijk is, als zo'n beetje alle woorden vet gedrukt zijn, of wordt zo'n site daar juist 'vet' van :)

Wout

Laat ik ook wat opbouwende kritiek geven, alleen m'n afzeikcommentaar posten is ook zo makkelijk:

- probeer de popups te onderdrukken
- maak de site iets helderder, hij is wel erg gothic-donker
- probeer wat hi-res plaatjes erin te doen, de low-res zien er wat cheapo uit (of doe echt low-res 8-bit, maar dat past niet zo bij je muziekstijl)
- de site is wat traag, misschien de hoster?
- probeer teveel tekst te vermijden

Succes!

Zorg ook dat je in je navigatie de teksten kan aanklikken en niet alleen de 'buttons' ernaast.

Enneh dat plaatje met die vlammetjes onderaan je pagina.. Als je die dr in wilt, zou ik m 1x doen ipv 3x onder elkaar.. Verder loopt je afbakening van verschillende onderdelen waaronder die vlammetjes en de 'rode balk' niet door over de hele pagina.

En tja.. voor de rest is t smaak denk ik. De kleurstelling zal ik dan ook niet over oordelen, maar zorg dat je plaatjes een geheel vormen, dat de resolutie idd wat hoger is.

Je zou ook nog even kunnen kijken naar de overzichtelijkheid van je teksten, en dan met name de layout. Soms staat t allemaal wel erg dicht op elkaar.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Inderdaad, nogal veel...

Wat puntjes over de 'info' pagina:

Het houdt in...

'Ongeacht de style/muziek genre waar hij/zij zich mee bezig houdt!' zou ik veranderen in 'Ongeacht stijl/muziek genre waarmee men zich bezig houdt!' of 'Ongeacht de stijl of het muziek genre waarmee...' Is er een verschil tussen stijl en genre?

'Op deze site wordt van alles belicht'

En ik zou nu echt niet weten wat belangrijk is, als zo'n beetje alle woorden vet gedrukt zijn, of wordt zo'n site daar juist 'vet' van :)

Wout
En muziekgenre is natuurlijk één woord, hè Wout? :geslaagd:

Dat hoeft in dit geval niet, want je kunt beide woorden gerust op een andere plaats in de zin gebruiken, bijvoorbeeld: "Onder welk genre in de muziek wordt de dance geplaatst?" terwijl je zelden iemand hoort zeggen: "Ik ben hakker van hout." in plaats van "Ik ben houthakker." :)

Wout

Origineel geplaatst door BananaWorld
Hoe noemt men een hakker van hout van de eikenboom? 8o)

Zie:
http://www.onzetaal.nl/ot/index.html

We zijn nu even bezig met Wizard z'n site.
Ik denk, zoals het nu gepresenteerd wordt, het meer gebruikers zal afschrikken dan binnen halen, terwijl het idee, het 'zoeken van een maatje' oftewel 'koppelen' best de moeite waard is. Het zou een antwoord kunnen zijn op "Help, ik zoek iemand die m'n composities af kan maken" achtige threads...

Wout

Ik ben zo vrij geweest de tekst een beetje aan te passen.
Allereest die 'keuze streepjes' en 'tussen haakjes' in zinnen en woorden weg, want dat maakt alles moeilijk leesbaar. Ik probeer de algemene toon hetzelfde te houden.

Wat houd deze site eigenlijk in?
Waarom deze site?
Het houd in dat een ieder,die iets op muziek gebied kennis van zaken heeft.
Bijvoorbeeld in de vorm van :Song(tekst)schrijvers/muzikanten/producers/PR/organisators/
management/light/dansers/choreografie..enz...enz...
Een soort koppelpunt krijgt.
Via een centrale web-site,waar men zijn info /site/nieuws/muziek/
of teksten kan promoten!
En ook de luxe heeft om met elkaar samen te werken.
Ongeacht de style/muziek genre waar hij/zij zich mee bezig houdt!
Dit kan interessante cross-over muziek opleveren of nieuwe stylen!
Ben je bezig met muziek, meld jezelf hier, zodat anderen kunnen zoeken en jou vinden.

Ben je, bijvoorbeeld:

componist
tekstschrijver
producent
muzikant
public relations man
organisator van optredens
licht of geluidstechnicus
choreograaf of danser
of iets anders

dan is het de moeite waard je eigen site hier te promoten.
Misschien dat er een interessante samenwerking ontstaat.
Misschien wel iets totaal nieuws…
Op deze site word van alles belicht,over oa:
Muziek
Band
Organisatie
Merchandise
PR
Web-Radio
Artiesten database
Tekstschrijvers
Uitgevers
En andere wetenswaardigheden.
Bijna alles is mogelijk, zoals:

muziek, ook als mp3
teksten
produceren
bands
organisaties
merchandise
artiesten database
web-radio
uitgeverijen
en andere onderwerpen.
Kortom denk je dat jij je hier thuis voelt?
In een omgeving van muziek/kennis?
Mail ons via onze contact -pagina.
Denk je dat jij je hier thuis kunt voelen?
Mail ons via onze contact -pagina.
Vermeld daarbij duidelijk:

Je webadres+banner
Of je telefoon nummer.

Wout

PS Ik zou in de lay out opsommingen gewoon aan de linker kantlijn laten staan, want centreren is heel vermoeiend voor het oog. Leuk voor aftitelingen na een film, maar niet in een tekst die 'echt' gelezen moet worden.

Laatst gewijzigd:
Er was nog iets dat ik miste bij de informatie...
Ik ga ervan uit dat de web-master zoiets als een veto heeft wie er geplaatst wordt en wie niet? De plaatsing is toch niet automatisch? Dan moet je wel de regels publiceren.

Alles wat met muziek en kennis daarover te maken heeft?
Nou ben ik toevallig een drugsdealer die heel vaak op feesten en bij artiesten z'n waar levert...
Mag ik er op?
:)

Wout

Kijk das prima feed hierzo!!
:okdan:

Hier heb ik teminste wat aan.
Het is altijd moeilijk om vanaf niets iets te gaan maken namelijk!
Ik zal vande week wat aanpassingen gaan doorvoeren.

mvgr Alco:mega:

vuur is ZOOOOOOO 1980.... ;)

Nog 'n tipje: zoek 'n site die je qua design of gebruiksgemak wel ziet zitten en kopieer 'm in je edit-programma. Kun je mooi kijken hoe ze 't gedaan hebben, leer je 'n hoop van! (En ookal mag 't niet: beter goed gejat, dan slecht verzonnen!)

Succes!

die draak van je is op de site 400x375 gescaled terwijl ie fysiek 388x575 is... het plaatje is dus veel te groot: 156 kb's
dat kan allemaal veel compacter, iig ff rescalen dus in een teken pakket...

en dat vuur... een halve Mb... *auw!* ;{
en als ik op een button klik sluiten die vuur animaties op de volgende page niet meer aan elkaar...

als je dan toch grafisch je site wil opleuken zonder dat het te veel kb's moet gaan kosten zou ik flash gebruiken...

Laatst gewijzigd:
Back