Ik heb een creamware kaart en heb een project gemaakt waarin ik de 1632 mixer gebruik... Nou wil ik dus een effect (masterverb) aansluiten op 1 van mijn auxen in die creamware mixer.. Maar op de een of andere manier gaat dit niet goed. Ik maak een Aux Rack aan in de Routing window, en verbind de aux uitgang van de mixer op die aux rack waar ik het effect in laad, en de uitgang van dat effect in die auxrack laat ik weer terug komen op de aux return op de mixer.. Eigenlijk net als dat ik dat bij m'n hardware mixer doe... Het vage is alleen; wanneer ik die aux uit van de mixer aansluit op de auxrack, dan heb ik ineens helemaal geen geluid meer... Nog vager; wanneer ik die verbinding tussen die mixer en dat auxrack weer weghaal, dan krijg ik mijn geluid ook niet eens meer terug... :confused: Doe ik nou iets helemaal fout??
Ik heb de handleiding er bij gehad, maar kan daar geen duidelijkheid in vinden... Ook heb ik op t Planet-Z forum gekeken waar ik alleen n paar topics vind van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar er staan helaas geen oplossingen..
Zijn er hier creamwaregebruikers die me kunnen helpen met hoe ik die aux nou aan zou moet sluiten op die 1632??
Ik heb de handleiding er bij gehad, maar kan daar geen duidelijkheid in vinden... Ook heb ik op t Planet-Z forum gekeken waar ik alleen n paar topics vind van mensen die hetzelfde probleem hebben, maar er staan helaas geen oplossingen..
Zijn er hier creamwaregebruikers die me kunnen helpen met hoe ik die aux nou aan zou moet sluiten op die 1632??