presonus firestation

michielzweers

Stamgast
Hee jonges, even een vraagje over drivers

Op de site staat dat de driver van de presonus firestation tot osx 10.3 is.

Tiger is versie 10.4 , zou die daarop draaien denk je?

Gr

Michiel

nee ik geloof ergens gelezen te hebben dat het dus niet werkt. Ik heb de firestation eigenlijk ook op het oog gehad (de nieuwe interface heeft namenlijk GEEN adat en vind dat dus een beetje jammer eigenlijk) maar mijn mac draait nu ook op 10.4 dus dat gaat niet zo snel werken...

Volgens mij was het destijds op een ebay auction (maar goed das dus niet meer te achterhalen vrees ik...)

Je kan het altijd proberen natuurlijk. Als het niet werkt 10.3 erop zetten.

Hee dank jewel,

10.3 proberen kan natuurlijk, maar ik heb liever dat het systeem een beetje future proof is

Dnak je

Gr

Michiel

tja dat is dus een beetje het probleem. Het is al een wat ouder beestje en word officieel niet echt mee rondersteund omdat er een nieuwer model voor is die dus al wel voor 10.4 en binnenkort ook 10.5 is geschikt...ergens o ok erg logisch...

tuurlijk, nou ga maar eens naar wat anders kijken.

Wil in ieder geval 2 paar intr inputs. Bijna alle interfaces hebben er maar 1. Tenzij je richting de 500 a 600 euro wilt betalen .... en dat wil ik niet ;-)

2 paar instrument inputs? Dus gewoon 4 inputs jack?

Ik neem aan dat je dan iets van een mac mini of imac ofzo hebt dus dat je geen mogenlijkheid tot pci hebt. Kijk in dat geval eens naar:

Esi QuataFire 610
Focusrite Saffire LE (Bestaat dit? Alleen thomann heeft hem en vind hem niet terug bij focusrite)
Lexicon Omega studio
Presonus Inspire
Tc Electronic Connect 8

Hebben allemaal 4 inputs en minimaal 2 inputs. Allemaal voor de Mac en via firewire of usb aan te sluiten

Back