Goede Granulizer ??

steve r

Stamgast
Ik ben opzoek naar een goede granulizer.
Je kan hier leuk stemmen mee verkloten in een nummer.

Ik gebruik in cubase nu de heizenbox maar daar kan je te weinig mee.
De fruity loops granulizer lijkt er meer op maar die krijg ik niet in me cubase.....

Kent iemand een goede granulizer ????

grtz
s

Alesis

Alesis

Bitrman?

Eigenlijk.......

Eigenlijk.......

.........weet ik helemaal niet wat een granulizer is. Maar gevoelsmatig kwam ik uit op die bitrman. Een soort klankverwandschap: een scherpe kantjesmaker of zoiets.

Re: Eigenlijk.......

Re: Eigenlijk.......

Origineel geplaatst door pjeut
.........weet ik helemaal niet wat een granulizer is. Maar gevoelsmatig kwam ik uit op die bitrman. Een soort klankverwandschap: een scherpe kantjesmaker of zoiets.

Da's niet zo heel raar. Bitrman is een digitiser dus die levert digitale grunge op, alliassing en zo. De meeste granulisers hebben hier en daar "foutjes" dus die leveren ook aliassing op, best veel zelfs.

Beetje zonde is dat want grains kunnen ook heel smooth klinken.

Voor eenvoudig je audio verpulveren tot kortere 'grains' en die weer omkeren, vertragen verwisselen van plek, etcetera is een prima audio unit te vinden.. je mot wel audio units kunnen draaien, verder is het gratis en leuk speelgoed:

supertrigga!

dit en nog veel meer leuks word gemaakt door de mensen van http://www.smartelectronix.com/ !!

Het is allemaal voor nix en dat is eigenlijk te gek voor woorden, stuur de jongens dan ook aub ff een mailtje met een simpel 'dank je wel' wel zo aardig!

Bedankt voor alle goede berichten ga zeker even naar een aantal op zoek !!
thx !

FL5 +++ heeft ook wel een leuke granulizer en leest ook slices uit je wavjes, klinkt behoorlijk verknipt iig hehe

Re: Goede Granulizer ??

Origineel geplaatst door steve r
Ik gebruik in cubase nu de heizenbox maar daar kan je te weinig mee.
De fruity loops granulizer lijkt er meer op maar die krijg ik niet in me cubase.....
rewire :)

Ik heb niks aan een standalone ....
Moet hem echt in cubase kunnen gebruiken en tekenen.
grtz
s

Waarom heeft niemand "Kontakt" (Steinberg) nog genoemd. Zeer veel beter dan die boutgranulizer van FL :r naar mijn mening.

Back