VST's in Logic Audio Platinum 5.10

bartvsch

Nieuwkomer
Hallo.

Ik gebruik Logic Audio Platinum 5.10 als midi-sequencer: werkt perfect. Nu wil ik echter gebruik gaan maken van VST's. Heb al het net afgezocht, en de help van Logic doorgespit, maar het wil me niet lukken. Via plug-in enabler heb ik de juiste VST-plugins enabled, maar hoe kan ik ze in Logic gaan gebruiken? En kan ik dan via Logic ook een wav / mp3 maken met deze VST's. Gaat dit niet in Logic, is er dan een ander programma waarin dit wel makkelijk gaat?

Heb je die plug ins dan wel goed geinstalleerd? Je kan gewoon vst i's draaien in logic hoor.

Origineel geplaatst door bobaphat
Heb je die plug ins dan wel goed geinstalleerd? Je kan gewoon vst i's draaien in logic hoor.

Ik dacht dat je in 5 alleen oudere plugs kon draaien.

Origineel geplaatst door bobaphat

Ja, dat heb ik. Maar hoe moet ik dan in Logic zorgen dat een bepaald midikanaal met een VST wordt afgespeeld?

geen handleiding bij de aankoop ? }:|

Audio instrument toevoegen dan in mixer vst selecteren. Zorg er wel voor dat plugins in juiste map staan.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik dacht dat je in 5 alleen oudere plugs kon draaien.

Nee hoor, ik draai 5.3 en ik ben nog nooit een VSTi tegengekomen die ik niet kon draaien!

Back