Spacy is het wel. De compositie vind ik best aardig. Je zegt het zelf al: het is nog eentonig.
De lead is veel te hard. Drukt de rest weg.
Alle sounds zitten nogal "op elkaar" er is weinig nuance, vooral in volume.
Er zit een irritante knisper in de track.
Nog even zo doorgaan, lijkt me. Ik ben van jou wel goede tracks gewend!!
Het is inderdaad eentonig, maar meestal druk ik tracks vaak halverwege weg, en deze niet.
Ik zou er wel iets meer mee doen, zeker geen break er in gooien, maar wel ergens een beetje meer piek en variatie in de track maken, door het toevoegen van zachtere geluiden of stemsamples, die je pas bij de tweede keer luisteren opvallen, klein drummetje ergens, beetje met het ritme spelen, subtiel de klank van de drums aandikken / afzwakken, etc., maar hij moet wel zo statisch blijven (als je nog snapt wat ik bedoel ).
Maar meer herluisterwaarde. Dingen die je pas gaan opvallen als je met een hoofdtelefoon gaat luisteren.
Vind 'm ok wegluisteren zo laat op de avond, voor mij gaat alleen de track te lang door, op de helft heb ik de lead wel gehoord, maar goed das mijn blik erop. De eenzame sfeer komt wel goed over.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.