Slipperman
Rooibosje iemand?
Ik had al aangekondigd om te willen leren programmeren. Ik volg dus nu een cursus C++. Dit gaat nog redelijk goed tot nu toe. Maar goed dat even terzijde. Er zijn verschillende software paketten te koop die ook VST plugins ondersteunen. (Magix MIDI studio bijv.) Nou vraag ik me af, waar kan je de libaries, of wat dan ook vinden om er voor te zorgen dat je eigen proggie vst plug ins ondersteunt????
En dan zijn er ook nog de plug ins zelf. Hoe kan je van je zelf geschreven soft synth een VST plugin maken??? Daar is ook wat voor.
Ik heb uren gezocht. Had het een half jaar geleden ergens gevonden op de site van steinberg maar die is nu veranderd en ik kan het nergens meer vinden.
Wie ow wie kan me helpen???
Mijn dank is zeer groot.
En dan zijn er ook nog de plug ins zelf. Hoe kan je van je zelf geschreven soft synth een VST plugin maken??? Daar is ook wat voor.
Ik heb uren gezocht. Had het een half jaar geleden ergens gevonden op de site van steinberg maar die is nu veranderd en ik kan het nergens meer vinden.
Wie ow wie kan me helpen???
Mijn dank is zeer groot.
maar dat geeft niet, s juist goed maar wat jij zeg om dat nu meteen al te programmeren is wel heel hoog gegrepen.
J.K.