Dat over die DJ's die de boel lopen te neppen geloof ik idd ook wel...
van die DJ's die naar mijn gevoel iets teveel lachen en veel te veel met het publiek en andere mensen aan het praten zijn... Zo nu en dan eens ff aan een knopje zitten (voor het idee ofzo?) en schuiven opengooien terwijl je er helemaal niets van terughoort over de PA... :confused:
Ik wil hier ook niet een discussie starten, maar volgens mij bestaan er van die muziekpc's (je ziet ze ook wel in kroegen...) Daar zitten zo'n beetje alle popi nummertjes van het moment in, deze worden wekelijks geupdate. In de tent waar ik wel eens ga bieren en hossen staat ook zo'n ding... Perfecte partymachine, met auto crossfade... Heb je helemaal geen echte DJ meer nodig. Echt, neem van me aan, je hoort het echt niet ! tot je gaat zoeken naar de DJ.
Huur gewoon zo'n ding en een uitzendkracht (goedkoop) die een beetje net doet alsof tie aan het mixen is.... Klaar is kees...
Nah.. hopelijk nemen jullie dit niet te serieus natuurlijk...
't is mijn ding ook niet echt dat partymixen met veel stylen. Platenkeuze zal wel belangrijk zijn, maar op de radio hoor ik altijd dezelfde nummers als in die Partydisco's.... DJ hoeft dan toch gewoon niet zelf na te denken? (of trap ik nu bepaalde zieltjes helemaal plat?)
Ik snap niet wat daar voor kunst aan is. Gewoon de top 40 in een bepaalde vologorde afspelen.... Nu herinner ik het me weer, Je hoort altijd van die vaste mixen in die tenten... Zo'n blokje van steeds 15 minuten met dezelfde nummers. Komt elke week weer terug....
Verklaar dit eens? En zo'n blokje oldie's.. jeweetwel... dirtydancing enzo.... 2 minuten dit, 2 minuten dat.... om gek van te worden.. maargoed.. da's smaak hè
Wel een kunst vind ik het om zo'n tent jaren achter elkaar vol te krijgen.... respect!
Wat me ook opvalt is dat het toch wel moeilijk blijkt te zijn om dus zo'n DJ te vinden...