Help advies nodig betreft Mixer

Al met al komen we weer tot de conclusie dat er dus geen kleine betaalbare alles-is-in-een apparaat/mixer is van een hands on analoge mixer + DAW controller/Midi Controller. Kom op Fabrikanten!!! Dit is een klein gaatje in de markt die nog niet is opgevuld!!

Mij lijkt de Tascam 1082 een hele goede optie. Die heeft welliswaar geen EQ knoppen per kanaal, maar wel 1 set die je voor alle kanalen kunt gebruiken, lijkt me erg handig. Daarnaast is ie lekker compact. (Klein) nadeel zijn de 60 mm faders ipv 100 mm (overigens wel motorized). Verder ook bediening voor Cubase e.d.
Ik zou zelf ook voor 2 controllers gaan: 1 voor mixing e.d, en 1 voor bediening softsynths (daar heb ik zelf de Edirol M30 voor).
Heb je geen audio ingangen nodig is de US2400 ook een aardige...

Origineel geplaatst door FHL
ddx3216 icm met een bcf2000
Een digitale mixer en een controller dus, maar nog steeds geen hands-on EQ's.

inderdaad, zit gewoon eq op (die redelijk acceptabel geluid voortbrengt)

Origineel geplaatst door Marrone
Al met al komen we weer tot de conclusie dat er dus geen kleine betaalbare alles-is-in-een apparaat/mixer is van een hands on analoge mixer + DAW controller/Midi Controller. Kom op Fabrikanten!!! Dit is een klein gaatje in de markt die nog niet is opgevuld!!

Ik geloof niet dat er een gat in de markt zit hier. Zelfs met een BCF (+Cubase) heb je al een prima hands on control over je EQ en wat je verder maar wenst. Echt, het voordeel van nog veel meer rotary's is zo minimaal...en duur... Het is gewoon een kwestie van goed je controller proggen en hup, gaan!

ja, gewoon combo kopen, kan je het ook nog eens veel beter afstemmen op je eigen wensen

Back