Minimax ASB

Sooooooooooooooow hey......da's nieuws!

Waarschijnlijk goed bedoeld maar is nieuws van eer eer eer eergisteren!

:D

Origineel geplaatst door Acidfever

Hehe Acid ;)

Maar maakt het niet minder interessant ;)

Sorry ...

Ik had het nog niet hier gezien, misschien heb ik niet goed gekeken.

Ik vond het wel nieuwswaardig, 't ziet er goed uit iig.

Ps:
je comment mag volgende keer ook wel iets hartelijker..
ok ik heb een fout gemaakt, is het dan ook de bedoeling om het meteen de grond in te boren ?
een simpele comment waarin je zegt dat dit een x aantal weken of maanden of whatever geleden ook hier op Synthforum stond had ik wel wat vriendelijker gevonden.

Dan kon de moderator het topic gewoon sluiten als het overbodig is ;)

later.

Origineel geplaatst door RPH
Ps:
je comment mag volgende keer ook wel iets hartelijker..
ok ik heb een fout gemaakt, is het dan ook de bedoeling om het meteen de grond in te boren ?
een simpele comment waarin je zegt dat dit een x aantal weken of maanden of whatever geleden ook hier op Synthforum stond had ik wel wat vriendelijker gevonden.

Dan kon de moderator het topic gewoon sluiten als het overbodig is ;)

later.

Denk dat je je niet beseft hoe mild mijn reactie is. Ik geef aan dat het oud nieuws is, dat het waarschijnlijk goed bedoeld is en er staat een breedmondige smilie bij.

Bovendien wordt je absoluut niet de grond in geboord (hang maar eens wat rond op het forum, dan zie je wat in de grond geboord worden is).

Dit is inderdaad nieuws van een hele tijd geleden, apparaten zijn al maanden op de markt. Kan gebeuren, niemand neemt het je ook echt kwalijk. Al kun je denk ik met redelijk weinig moeite soortgelijke berichten vinden die wel regelrecht worden afgebrand met best harde opmerkingen.

Mijn punt: Lees tussen de regels door en weet wie het zegt........

8~

:okdan:

Denk dat je je niet beseft hoe mild mijn reactie is. Ik geef aan dat het oud nieuws is, dat het waarschijnlijk goed bedoeld is en er staat een breedmondige smilie bij.

Bovendien wordt je absoluut niet de grond in geboord (hang maar eens wat rond op het forum, dan zie je wat in de grond geboord worden is).

Dit is inderdaad nieuws van een hele tijd geleden, apparaten zijn al maanden op de markt. Kan gebeuren, niemand neemt het je ook echt kwalijk. Al kun je denk ik met redelijk weinig moeite soortgelijke berichten vinden die wel regelrecht worden afgebrand met best harde opmerkingen.

Mijn punt: Lees tussen de regels door en weet wie het zegt........

8~

mm,. ok :P

Heb me de laatste tijd niet erg bezig gehouden met hier rondhangen, en had vandaag iets van " ik ga eens wat meer posten ..actief zijn ".
Dus vandaar dat ik je reactie een beetje vreemd vond, maargoed .. niks aan het handje.

Kan wel wat hebben hoor,

ennuh van mij kan het topic wel weg als het overbodig is...

Re: Re: Minimax ASB

Re: Re: Minimax ASB

Origineel geplaatst door ProtoHuman
loop even bij Tonika naar binnen, daar staan ze allebei!

mm,. zal het ff doorgeven aan die vriend van me :D

If it makes you feel any better: "Mijn excuus". Was niet kwaad bedoeld maar eerder op een grappige manier informerend.

Zodra je meer reacties ziet van mij dan wordt dat wel duidelijk denk ik.

:biertje:

En nu weer over minimaxen praten voor ik in tranen uitbarst!!!!:erm:

If it makes you feel any better: "Mijn excuus". Was niet kwaad bedoeld maar eerder op een grappige manier informerend.

:W ik zal het onthouden voor de volgende keer. :W

Stelletje fatjes :D

...
hang maar eens wat rond op het forum, dan zie je wat in de grond geboord worden is

Attachments

• 0f858240.jpg
    0f858240.jpg
    37,5 KB · Bekeken: 96
Hmm ik dacht eerst aan een vlees-lollie buffet toen ik die foto zag :D

Lekker in de buitenlucht een happie doen hehe

^^ Nee jooooohhhh, dit topic gaat toch over tandartsen?

Attachments

• 18663cc0.jpg
    18663cc0.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 92

En nu weer over minimaxen praten voor ik in tranen uitbarst!!!!:erm:

Tegen mij doe je nooit zo aardig. ;{

Wordt weer een gezellig weekend.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Tegen mij doe je nooit zo aardig. ;{

Wordt weer een gezellig weekend.

Mja en toch eet ik die mannenburger gewoon! Maar goed kwok....aardig moet je verdienen he!

Hehe....

Waar weer effe ontopic;

De Prodyssey is een synth waar ik al een hele tijd naar uitkijk....Ik had liever gehad dat die als eerste van de serie op de markt zou zijn gekomen. Die sample and Hold functie is zo gaaf, en vind je bijna op geen enkel andere VA of zelfs echte Analoog..

Kan je lekkere sci-fi and DR Who geluiden mee maken...

Back