Minimax ASB

Origineel geplaatst door Septic
Die sample and Hold functie is zo gaaf, en vind je bijna op geen enkel andere VA of zelfs echte Analoog..

Kan je lekkere sci-fi and DR Who geluiden mee maken...

Euhmm.... wat dacht je dan van de Clavia Nordlead 2X en de nordlead 3????

en op de Moog Voyager zit ook gewoon een sample en hold functie hoor dus zo heel bijzonder is het ook niet echt ;)

Maarja... Hij is inderdaad wel interessant!! ff een keertje uitproberen met mijn Odyssey:okdan:

Origineel geplaatst door Oscillatorion
Euhmm.... wat dacht je dan van de Clavia Nordlead 2X en de nordlead 3????

en op de Moog Voyager zit ook gewoon een sample en hold functie hoor dus zo heel bijzonder is het ook niet echt ;)

Maarja... Hij is inderdaad wel interessant!! ff een keertje uitproberen met mijn Odyssey:okdan:

De sample and hold (lag processor etc) van een Odyssey is wel wat anders dan die van een Nord3 ;)

Ja ok dat is wat anders ja.... maar ik dacht dat je het gewoon over de S&H processor over het algemeen had ;)

IK moet eerlijk bekennen dat ik nog geen mooiere ben tegengekomen dan die op mijn Odyssey :halleluja

Origineel geplaatst door Oscillatorion
Ja ok dat is wat anders ja.... maar ik dacht dat je het gewoon over de S&H processor over het algemeen had ;)

IK moet eerlijk bekennen dat ik nog geen mooiere ben tegengekomen dan die op mijn Odyssey :halleluja

Nee, joh een LFO met randam waveform is niet zo exotisch, maar hoe die op de Odyssey en Arp2600 zit ingebouwd, dat maakt voor mij juist de Arp series zo gaaf ;)

Leuke spulletjes heb je trouwens ;)

vind vooral de ranzige sync-sound zo vet!

Origineel geplaatst door Septic
Nee, joh een LFO met randam waveform is niet zo exotisch, maar hoe die op de Odyssey en Arp2600 zit ingebouwd, dat maakt voor mij juist de Arp series zo gaaf ;)

Leuke spulletjes heb je trouwens ;)

Haha... ben ik helemaal met je eens!!

Daarom wil ik nu ook voor een 2600 gaan of een 2500 met 2 concertwing uitbreidingen :halleluja :okdan:

Ik moet binnenkort denk ik maar eens wat weg gaan doen aangezien ik gewoon chronisch ruimte-tekort heb haha

;)

Ik moet binnenkort denk ik maar eens wat weg gaan doen aangezien ik gewoon chronisch ruimte-tekort heb haha

Ik zou beginnen met je CS 80 voor weinig,ik weet wel iemand:D

Back