mensen interesse in groupbuy juno 60 dcb-midi interface uit tsjechie?

in navolging van deze pm:
-----
DCB-aktie

Een hele goeiemiddag,

Het gesprek over de DCB-groepsorder begint weer wat in leven te komen en ik vraag me af of het mogelijk is dat jij de groepsorder doet en dat een ieder dan van tevoren het geld naar jou over maakt? Dan worden er tenminste spijkers met koppen geslagen want het zou jammer zijn als het niet doorgaat, het is wel een mooie aktie.

Vriendelijke groet,

slydog
----

wonder boven wonder heb k t nogal druk gehad en ben niet veel thuis nu,

nog even samenvattend..
de beste aanpak lijkt me om ieder geld naar centrale persoon over te laten maken die dan vervolgens de order plaatst en het geld in 1 keer overmaakt naar de man die die dingen maakt.
dan blijft er nog de keuze om alles in 1 grote doos naar nl te sturen of alles apart naar individuele adressen te laten sturen.. maakt hem niet zoveel uit maar k denk dat porto van 1 doos wel minder is.. dan moet er nog wel verspreid worden in nl..

overigens heb ik zowel hem persoonlijk als ook zijn distributeur/verkoop afdeling(volgens mij is dat n ander bedrijfje ofzo) naar die korting gevraagd..
hijzelf noemde een hogere korting dan de verkooplui dus het is t beste om contact via hemzelf te doen en de koop ook.. heb nog wel een email waarin hij kortingspercentage / bedrag aangeeft dus dat komt wel goed..

-

verder als iemand het graag wil overnemen dan nodig ik hem/haar graag uit, mede omdat ik even andere dingen aan mijn hoofd heb..

cheers, tom

Origineel geplaatst door ttdom
in navolging van deze pm:
-----
DCB-aktie

Een hele goeiemiddag,

Het gesprek over de DCB-groepsorder begint weer wat in leven te komen en ik vraag me af of het mogelijk is dat jij de groepsorder doet en dat een ieder dan van tevoren het geld naar jou over maakt? Dan worden er tenminste spijkers met koppen geslagen want het zou jammer zijn als het niet doorgaat, het is wel een mooie aktie.

Vriendelijke groet,

slydog
----

wonder boven wonder heb k t nogal druk gehad en ben niet veel thuis nu,

nog even samenvattend..
de beste aanpak lijkt me om ieder geld naar centrale persoon over te laten maken die dan vervolgens de order plaatst en het geld in 1 keer overmaakt naar de man die die dingen maakt.
dan blijft er nog de keuze om alles in 1 grote doos naar nl te sturen of alles apart naar individuele adressen te laten sturen.. maakt hem niet zoveel uit maar k denk dat porto van 1 doos wel minder is.. dan moet er nog wel verspreid worden in nl..

overigens heb ik zowel hem persoonlijk als ook zijn distributeur/verkoop afdeling(volgens mij is dat n ander bedrijfje ofzo) naar die korting gevraagd..
hijzelf noemde een hogere korting dan de verkooplui dus het is t beste om contact via hemzelf te doen en de koop ook.. heb nog wel een email waarin hij kortingspercentage / bedrag aangeeft dus dat komt wel goed..

-

verder als iemand het graag wil overnemen dan nodig ik hem/haar graag uit, mede omdat ik even andere dingen aan mijn hoofd heb..

cheers, tom

Als je wilt mag je de hele boel naar mij mailen ( levka(at)dds(punt)nl ) en dan handel ik het verder af.
kopers moeten me dan svp wel vooruit betalen
Daarna bvk ophalen in A'dam of Leiden

groeten
Joost

hij kan wel naar ieder adres apart verzenden voor 9 eur per stuk, het aankoopbedrag moet dan dus van 1 persoon komen

Is dit dan geen optie meer ?? Voor 9 euri haal ik A'dam op en neer nooit een keer.

Origineel geplaatst door levka
Als je wilt mag je de hele boel naar mij mailen ( levka(at)dds(punt)nl ) en dan handel ik het verder af.
kopers moeten me dan svp wel vooruit betalen
Daarna bvk ophalen in A'dam of Leiden

groeten
Joost

Helaas (voor jullie) moet ik terugkomen op m'n aanbod om dit af te handelen.

Heb weinig tijd momenteel en kon van een forumlid hier een Kenton converter kopen voor een schappelijke prijs.

Excuses voor het teleurstellen van de verwachtingen.

Ik heb afgelopen najaar hier nog een groupbuy geregeld & dat was toch wat meer werk dan ik van te voren dacht.

OK, dan laat ik voorlopig ook even zitten. Het is net lekker opgeruimd hier...
Als er serieus iets van de grond komt, kunnen we altijd nog wel even zien.

ik hoor het al. dit gaat wel opschieten met die dingen.... ;)

Back