ttdom
Stamgast
heb even geinformeerd bij chd electroservice
als er 10 mensen zouden zijn die de mdcb-2 willen afnemen kunnen we hem voor
118,60 eur
inclusief adapter, dcbkabel en verzendkosten en btw
(ik heb geen bedrijf, kan geen btw aftrek krijgen i guess) kopen bij chd electroservice, de tsjechse interface is dat dus.
http://www.chd-el.cz/index.php?id=312
op hun site staat ie voor 140 euro, dat is nog zonder adapter en zonder verzendkosten
als mensen interesse hebben ... hij lijkt me een stuk interessanter dan met veel moeite een duurdere oude roland te vinden voor meer geld meestal die minder kan
ik dacht kzal es proberen...er zijn volgens mij aardig wat eenzame juno60-s die midi kunnen gebruiken
wat features:
- note on/off
- 14 ingebouwde waveforms voor auto-filtermodulatie, evt. aan midiclock te syncen met instelbare delay ook nog
- filter cutoff aan te sturen met controller of pitchbends of velocity
- patch change via midi
- hold pedaal via midi
- syncen van arpeggio aan midiclock met instelbare rate, ook via midi aan/uit te zetten. je kunt de arpeggio pulses ook via een controller of note/on uitsturen naar juno
- je kunt je gespeel op juno-toetsen ook als midi opnemen in je sequencer
zo even snel wat ik uit de manual haal..
dit model-2 is alleen voor juno60, niet voor jupiters
bij interesse misschien even je naam attachen onder deze thread?
als ie in verkeerde rubriek staat, sorry, wist t ff niet
als er 10 mensen zouden zijn die de mdcb-2 willen afnemen kunnen we hem voor
118,60 eur
inclusief adapter, dcbkabel en verzendkosten en btw
(ik heb geen bedrijf, kan geen btw aftrek krijgen i guess) kopen bij chd electroservice, de tsjechse interface is dat dus.
http://www.chd-el.cz/index.php?id=312
op hun site staat ie voor 140 euro, dat is nog zonder adapter en zonder verzendkosten
als mensen interesse hebben ... hij lijkt me een stuk interessanter dan met veel moeite een duurdere oude roland te vinden voor meer geld meestal die minder kan
ik dacht kzal es proberen...er zijn volgens mij aardig wat eenzame juno60-s die midi kunnen gebruiken
wat features:
- note on/off
- 14 ingebouwde waveforms voor auto-filtermodulatie, evt. aan midiclock te syncen met instelbare delay ook nog
- filter cutoff aan te sturen met controller of pitchbends of velocity
- patch change via midi
- hold pedaal via midi
- syncen van arpeggio aan midiclock met instelbare rate, ook via midi aan/uit te zetten. je kunt de arpeggio pulses ook via een controller of note/on uitsturen naar juno
- je kunt je gespeel op juno-toetsen ook als midi opnemen in je sequencer
zo even snel wat ik uit de manual haal..
dit model-2 is alleen voor juno60, niet voor jupiters
bij interesse misschien even je naam attachen onder deze thread?
als ie in verkeerde rubriek staat, sorry, wist t ff niet