Nieuwe track

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Maar goed...
hij 's redelijk experimenteel as ever en en ik heb er weer totaal "mixed feelings" bij...

het ene moment denk ik: gatverdarrie wat een vetvlek die track, en op het andere denk ik: su-per die track.

Wat jullie?
Hij schijnt ook vals te zijn hier en daar, maar ik vind hem precies goed zo; lekker op het randje.

(als je niet van lange intro's houdt moet je ff doorspoelen naar 1 minuut ongeveer)

www.dobaudio.net/Norkse Kikvorsen.mp3

Lang leve de timestrech! (1e minuut)

Goeie beats met veel uitgewerkte details (breaks, fillins) en afwisseling.

De melodie is wel erg vaag ja.... Het doet me een beetje denken aan een electroplaat die ik heb. Pas na 3 minuten begin je een beetje structuur in het arrangement te horen.

Het is zeker een nummer waar je niet het "copy-paste" werk heb toegepast en dat houdt het nummer van het begin tot het eind interessant!
Knap gedaan Dob

[maar ik vind hem precies goed zo]

Mooitoch!

Dit is echt tof!

Ben zowieso al wauws van plaid,autechre ea. :D

Nummer is af, mix is af. Heb niets te zeiken. ;)

Nou ja, behalve dat ik weel meer lust.

tja ik zal maar eerlijk wezen: ik vindt er geen f*ck aan!
zal ongetwijfeld allemaal erg proffie in elkaar zitten maar het komt op mij over alsof er op een synth/drumcomputer de random knop is ingedrukt!.... sorry!

Ik krijg er een soort C64 gevoel bij (=goed).

Het werkt wel een beetje op je lachspieren op de een of andere manier.

Origineel geplaatst door udodance
tja ik zal maar eerlijk wezen: ik vindt er geen f*ck aan!
zal ongetwijfeld allemaal erg proffie in elkaar zitten maar het komt op mij over alsof er op een synth/drumcomputer de random knop is ingedrukt!.... sorry!

*Uche...* idd udo du hast recht!
deze track.. is.... erm.... geen commentaar... :erm:

Laatst gewijzigd:
haha, hier werkt ie ook wel een beetje op de lachspieren, maar ik vind het wel lekker wazig en zeker niet slecht.. beetje dromerige muziek

Hijs cool !

geen mike paradinas maar zeker wel erg oke ;)

ook prima dansbaar

die 'doctor who' sounds rulen echt de pan uit btw

MAAR ik vind hem dus niet grappig !!

wat ik wel heel grappig en tegelijk super serieus vind ...

blaze - do you remember house feat. palmer brown
( spiritually speaking )

maar das weer een hele andere orde ..

hmmm vaaag vaag en nog eens vaag...

sja wat moet je hier voor commentaar op geven.. dit is een lastige.. het enigste wat ik een beetje minder vindt is wat je zelf al zei dat ie hier en daar een beetje vals klinkt, voor de rest.. no comment:D

Wooow,

Errug cool... soms op het randje idd...
Maar dat maakt het wel apart en cool dus enzo...

Errug chillend dit. (en toch dansbaar, maar ben ook 'flexibel als barbapappa' ;) )

mooi stukkie hoor..
helemaal af enzo...
tis niet m'n genre, toch kan ik er goed naar luisteren.
dat valse vind ik overigens behoorlijk meevallen ( spanning is misschien een beter woord )

Back