mono-poly
Cheff Noodle
Ok vandaag stond eindelijk de postbode voor de deur met een dikke btw rekening en een geschenk van God.
Mijn 2 bestelde klasieke Wiard moduletjes waren eindelijk binnen.
Het was even uitzoeken hoe wat nou gepatched moest worden voor me gek genoeg maar heb ff snel een demootje gemaakt.
De Look van de modules is echt geweldig en het voelt echt degelijk aan.
De modules zijn gebouwd als een tank en de prints zijn netjes beschermd door een omkapsel.

De Sequantizer is een sequencer gebaseerd op de tb-303 alleen werkt deze veel handiger vind ik en heeft meer foefjes. Bijvoorbeeld een Select knop om de step volgorde te veranderen dit uiteraard voltage controlled.
Octave up en down control etc etc (lees maar is online).
De Classic vco is een hele dikke vco met nog een vca en AR envelope ingebouwd, dus een complete synth in 1 module alleen missen we dan een vcf.
Hier onder ff vlug een mp3 gebakken met een 606 om te syncen en voor drums door een antiek inkel mixer opgenomen.
http://modular.googlepages.com/classicvcosquantizer.mp3
Binnenkort wel een update in deze review.

Die sequantizer is trouwens de dikste analoge sequencer waar ik tot nu toe mee gewerkt heb!
Site van de fabriekant is trouwens www.wiard.com
Mijn 2 bestelde klasieke Wiard moduletjes waren eindelijk binnen.
Het was even uitzoeken hoe wat nou gepatched moest worden voor me gek genoeg maar heb ff snel een demootje gemaakt.
De Look van de modules is echt geweldig en het voelt echt degelijk aan.
De modules zijn gebouwd als een tank en de prints zijn netjes beschermd door een omkapsel.

De Sequantizer is een sequencer gebaseerd op de tb-303 alleen werkt deze veel handiger vind ik en heeft meer foefjes. Bijvoorbeeld een Select knop om de step volgorde te veranderen dit uiteraard voltage controlled.
Octave up en down control etc etc (lees maar is online).
De Classic vco is een hele dikke vco met nog een vca en AR envelope ingebouwd, dus een complete synth in 1 module alleen missen we dan een vcf.
Hier onder ff vlug een mp3 gebakken met een 606 om te syncen en voor drums door een antiek inkel mixer opgenomen.
http://modular.googlepages.com/classicvcosquantizer.mp3
Binnenkort wel een update in deze review.

Die sequantizer is trouwens de dikste analoge sequencer waar ik tot nu toe mee gewerkt heb!
Site van de fabriekant is trouwens www.wiard.com
Laatst gewijzigd: