Masterkeyboard JunkieXL

Stephen

The Gate is open: Tidal,,
Gisteren een interview gezien van Junkie XL,
op z'n site staat een foto van z'n setup.

Uit nieuwsgierigheid vraag ik me nu af,
welk type keyboard ie gebruikt,
want der staan toch wel erg veel knopjes en sliders op vind 'k.

Waarschijnl'k zal het dus wel een Midi controller zijn ipv synth.

Attachments

• photos-06.jpg
    photos-06.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 144
'k heb 'm al gevonden....

dacht dat iets "speciaals" was...

't is dus een : M-Audio
Keystation Pro 88

Best wel indrukwekkend

Attachments

• keystation_pro_88_large.jpg
    keystation_pro_88_large.jpg
    26 KB · Bekeken: 121
Origineel geplaatst door Stephen
'k heb 'm al gevonden....

dacht dat iets "speciaals" was...

't is dus een : M-Audio
Keystation Pro 88

Best wel indrukwekkend

Ik ben alleen van mening dat deze niet lekker speelt, een te plastic aanslag.

Ben 't met Frank eens. Vind 't te goedkoop aanvoelen dat M-audio spul..

Origineel geplaatst door FrankH
Ik ben alleen van mening dat deze niet lekker speelt, een te plastic aanslag.

JXL kan ook niet spelen, hij draait alleen aan de knoppen. Die keys ziet er dan wat interessanter uit.

JXL kan ook niet spelen, hij draait alleen aan de knoppen. Die keys ziet er dan wat interessanter uit.

Tom Holkenborg speelt gitaar, bas, drum en piano...

Fuse kennende, stond er geen smiley bij zodat hij het nog alle kanten op kon draaien! Als wij hadden gelachen om de post was het heel anders gelopen. Ok Fuse welke thread is er nu aan de beurt!?

@fuse: Probeer je nu je eigen comment achteraf te relativeren door een link naar een wikipedia-artikel over sarcasme te plaatsen??

On-topic: Ik wist niet dat JXL zelf ook drums speelde, dacht eigenlijk dat ie dat allemaal uit samples e.d. haalde. Weer iets geleerd vandaag ;)

Precies panther.. Hij denkt dat de rest van het forum dom is ofzo? Dat wij hem niet door hebben omdat hij zo meesterlijk is?

Ik wist niet dat JXL zelf ook drums speelde, dacht eigenlijk dat ie dat allemaal uit samples e.d. haalde. Weer iets geleerd vandaag ;)

ik wist het ook niet, ik volg jxl eigenlijk niet zo. Maar dit is wel iets wat ik erg fijn vind kwa stijl , het is een beetje een kruising tussen BT en de oude Speedy J. Maar dan gemoderniseerd.

Heerlijke eye opener, kwa stijl voor mij :)
hier ga ik me eens in verdiepen :P

jongens het was toch echt wel duidelijk dat Fuse z'n comment sarcastisch bedoeld was hoor... :) (voor mij in ieder geval wel)

Hoewel ik niet al JXL's werk geweldig vind, vind ik hem toch wel een van de beste producers van nederlandse bodem.
Z'n laatste album vond ik niet zo, maar Big Sounds of the Drags blijft een van m'n favoriete albums ooit.

en zijn moeder gaf zelfs muziekles...

Ook het stukje op wikipedia gelezen ;).

Nog eentje dan: geboren in de Achterhoek! Waar ook Normaal en Jovink vandaan komen.

Back