Goeie Drum-VST gevraagd

Het vervelende in Cubase is dat je geen patterns hebt.

In Logic had je die clone tracks die meeveranderden met het origineel of een origineel werden als je ze zelf aanpastte. Dat vond ik echt een geweldige functie.

Origineel geplaatst door bikkel

In Logic had je die clone tracks die meeveranderden met het origineel of een origineel werden als je ze zelf aanpastte. Dat vond ik echt een geweldige functie.

Dat heeft cubase ook :)

Origineel geplaatst door Raynor
Ik had al een ander topic gemaakt maar,

ik wil geen drumcomputer waar al drums in zitten of waar ik drums mee kan maken

drums knip ik wel uit jazz, funk of whatever.. kwil alleen patterns kunnen maken ipv ze zelf te moeten intekenen in cubase, of inspelen natuurlijk

vind drummen met m'n midi controller nergens opslaan..maar intekenmuziek trek ik ook slecht

in reason heb je gewoon die drumcomputer module, waar je je eigen samples in kunt laden, je mad goed patterns kunt maken en zelfs een swing kunt instellen

heeft iemand zoiets in een VST vorm??? echt zooooveeeel dank :D

en plieuw heeft weer een gratis optie voor het gat in de markt te vullen, Tatapoum.:dj:

http://soma.asseca.com/wiki/Tatapoum/LatestDownload

kan al die dingen die je noemt in vst vorm...:eureka:

Origineel geplaatst door bikkel

pattern based kan via de list editor in cubase

clone tracks kan via ctrl shift copy (of via het menu en dan ghost tracks aan)

wowowowow dit is de bomb

dalijk meteen proberen, dit is wat we allemaal zochten

ik voel me de vader van stan uit de world of warcraft aflevering

ik voel me de vader van stan uit de world of warcraft aflevering

Dat wou ik net zeggen.:frons:

Iedergeval bedankt plieuw.
Zal die VST eens een slinger geven als ik thuis ben.

Sinds wanneer? Had er ooit nog eens een topic over geopend hier dacht ik zelfs....maar dat zou in ieder geval goed nieuws zijn, want ik ga toch sneller variaties maken als ik die variaties weer makkelijker kan hergebruiken.

Origineel geplaatst door Negative Plus

Wat wel willen is 1 rij met 16 steps die je kan aanklikken.

:eureka: Wie weet is daar iemand mee bezig nu:engel: aandrukken met je vingah that is;)

Origineel geplaatst door ka2
:halleluja :halleluja :halleluja Super!!! Dit was nou precies waar ik naar op zoek was, en het is nog gratis ook! Bedankt voor de link! :biertje:

GURU is echt veel beter hoor, maar je moet het zelf weten natuurlijk :D

hoe krijg je bij dat freeware ding je drums dan in een midi of audio spoor? of moet je em gewoon opnemen als je een pattern afspeelt ofzo :P

Wil iemand gelijk even logic 7.3 uploaden nu je toch bezig bent.:dubbel:

Maar even serieus.. Wat is er in godsnaam gevoelsmatig aan een stepsequencer ?

Origineel geplaatst door innerchild22
om weer on topic te gaan, voor een drum computer zou ik gaan voor de microtonic...

ik heb met veel vst gewerkt en dit apparaat staat mijlen boven alle andere drum synths uit als het gaat om de kicks.

kicks zijn het moeilijkst om die zo goed en warm mogelijk te krijgen in computer formaat.
de sound is warm en bol en de dynamiek is echt goed gedaan.

mega veel opties tot bass drums dus je kan er altijd een andere sound uit halen.
elke andere sound zoals een snare of hi hats kan je goed samplen of ergens downloaden maar goede bass drums zonder ruis en met een vette attack/dynamiek zijn mondjes maat te verkrijgen.

trust me met die prijs van de microtonic en het resultaat mag je je in je handen wrijven.

slechte input !!
ik koop nooit sorry
...ben niet eens zeeuws
maar
microtonic is een vd weing programmas di ik nog nooit heb weten te vinden / cracked
jaaaaaaaa weet t asjeiets goed vindt moet je doneren en waarderen en meer van die ...
mar ...dat zinnetje ,..meybey you shopuld consider ....ben ik eg zat
= hij is fatt voor raw electro beats
swing alles klopt aan t dingetje cc box eraan & rocking

Origineel geplaatst door B.grosmann
Fl werkt nog beter, maar je moet het zelf weten.

ik ben het met bart eens(he?) fl is master met samples...granulizer, goede pitch shift,goed cpu gebruik, env voor bijna alles en als je wilt ook nog x0x seq...

Origineel geplaatst door R-ond
slechte input !!
ik koop nooit sorry
...ben niet eens zeeuws
maar
microtonic is een vd weing programmas di ik nog nooit heb weten te vinden / cracked
jaaaaaaaa weet t asjeiets goed vindt moet je doneren en waarderen en meer van die ...
mar ...dat zinnetje ,..meybey you shopuld consider ....ben ik eg zat
= hij is fatt voor raw electro beats
swing alles klopt aan t dingetje cc box eraan & rocking

Microtonic is gewoon gekraakt maar ik vind het al vrij jammer en vreemd dat je niet bereid bent om een heel erg redelijk bedrag uit te geven aan een goed product als microtonic. Zeker als je er zo enthousiast over bent........

Als dat bedrijfje over de kop gaat door gebrek aan inkomsten door de krakers vind je het nog jammer ook zeker?

Leuk voor eenmans bedrijfjes die hun nek uitsteken.........

Maar even serieus.. Wat is er in godsnaam gevoelsmatig aan een stepsequencer ?
Als je twee dingen hebt die ongeveer hetzelfde doen, waar baseer je dan je keuze op ?
Op je gevoel toch ? En de 1 hecht meer waarde daaraan dan de ander.

Origineel geplaatst door B.grosmann
Fl werkt nog beter, maar je moet het zelf weten.

hihi

B G je bent nu al DE hit van 2007, no doubt

Back