ARP 2600 - 1962 euro (nog 50 min te gaan)

Hey Ralph

Als jij een verkoper van een synthi 100 te duur vind zeg jij het toch ook?
Mag ik niet zeggen dat een Source voor 1400 euro te duur is?
En heb ik niet gezegd dat bv die Micromoog wel ok geprijst was?
Laten we aub niet kinderachtig gaan doen en ik moet inderdaad weer is bij Leo langs.

Origineel geplaatst door mono-poly
Laten we aub niet kinderachtig gaan doen ...
Bericht door een moderator:
Hier ben ik het mee eens..

Dus, weer op het onderwerp!

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
jajaja..iedere keer dezelfde "knipoogjes" en "hints" naar mijn prijzen word een beetje flauw hoor...Bedenk eens iets nieuws zou ik zeggen...jij en vriend Mono-Poly hebben daar patent op en het is tijd om eens een andere grap af te spreken met hem.
Het spul vliegt de deur uit dus schijnbaar doe ik iets goed...Of je mag naar mijn goede Ebay feedback verwijzen dat voegt tenminste iets toe....

nee, eerlijk is eerlijk, je hebt wel gelijk daarin.
sorry.

en je doet zeker iets goed. maar af en toe krijg ik ook wel de kriebels, maar misschien moet ik dat eens in een pb uitleggen.
in ieder geval: ik zal het niet meer doen.

maar on topic: los van de knipoog, ik meende het wel. jij spreekt van risico's, maar als je die durft te nemen, koop je dus misschien wel een arp voor een stuk minder (de helft?) dan wanneer je bij de kruidenier om de hoek koopt.
ieder zijn keus wat dat betreft natuurlijk.

Origineel geplaatst door Leo
nee, eerlijk is eerlijk, je hebt wel gelijk daarin.
sorry.

en je doet zeker iets goed. maar af en toe krijg ik ook wel de kriebels, maar misschien moet ik dat eens in een pb uitleggen.
in ieder geval: ik zal het niet meer doen.

maar on topic: los van de knipoog, ik meende het wel. jij spreekt van risico's, maar als je die durft te nemen, koop je dus misschien wel een arp voor een stuk minder (de helft?) dan wanneer je bij de kruidenier om de hoek koopt.
ieder zijn keus wat dat betreft natuurlijk.

Mijn 2600 is echt super goed van conditie en is op voorhand te bezichtigen...je kan dus een rustige besluit nemen nadat je hem hebt bespeeld en bekeken...Veel mensen willen gewoon geen risicos nemen want uiteindelijk ben je met doaune kosten en verzendings risicos bijna 3000eu kwijt aan de hier beschreven amerikaanse Arp 2600...voor hetzelde geld is er vet in gesleuteld door een amateur en zijn er niet originele vco's in gestopt of zo....De Arp die ik te koop aanbied is echt helemaal fris, nooit in geklooid en echt heel erg mooi.....Dat maakt de prijs...

Ach, ik heb er ook wel wat van geleerd; zag snel een geliefde synth voor een mooie prijs maar de randvoorwaarden was ik uit het oog verloren.....Als ie om de hoek stond voor dezelfde prijs was het misschien de moeite waard.

Volgende keer maar niet weer :)

Hey Ralph

Als jij een verkoper van een synthi 100 te duur vind zeg jij het toch ook?
Mag ik niet zeggen dat een Source voor 1400 euro te duur is?
En heb ik niet gezegd dat bv die Micromoog wel ok geprijst was?
Laten we aub niet kinderachtig gaan doen en ik moet inderdaad weer is bij Leo langs.

Nou ik vind 60.000$ niet een beetje veel maar echt belachelijk veel poen...Die Source van mij is idd duur omdat ik hem als "etalage object" gebruik....
Het gaat mij ook niet om de hoge prijzen die ik vraag voor sommige artikelen, het is gewoon vervelend om keer op keer dezelfde flauwe verwijzingen te krijgen naar mijn prijzen.....Niet echt origineel en niet stimulerend voor een leuke discussie..je valt in herhaling heet dat..Ik probeer om synths van hoge gerestaureerde kwaliteit te verkopen en met Gerrit Zalm als big brother is dat toch best moeilijk..Dus als ik ze voor 30% minder verkoop dan verdien ik niks en kan ik net zo goed ophouden...Als je iets bij RLmusic of The Music House iets koopt ben je nog duurder uit...Hebben die iets wat ik niet heb of zo???

Ja voor dat bedrag daar op ebay is het risico best wel groot ja.
Vandaar dat ik dus ook een optie gaf naar een Arp uit Nederland.

Er is hier in Nederland ook wel een 2600 te vinden en die van Catscan is idd een optie...hij heeft geloof ik geen deksel en ook geen keyboard plus de Tolex is een beetje gaar...Mijn 2600 is bizar mooi vandaar dat ik iets meer vraag dan 3000...

Ik gebruik alleen de prijs van rehberg voor een nieuwe AKS en vergelijk dit met de gebruikte AKS prijzen.
Als ik dit dan vergelijk met de Synthi 100 dan vind ik de prijs zo gek nog niet.
En ook RL Music vind ik veel te duur voor spul wat "mint" is.
En ik snap best dat jij een boterham met beleg wil eten he en zoals ik al eerder gezegd heb sommige prijzen van jou zijn natuurlijk ook wel weer ok.

Ik gebruik alleen de prijs van rehberg voor een nieuwe AKS en vergelijk dit met de gebruikte AKS prijzen.
Als ik dit dan vergelijk met de Synthi 100 dan vind ik de prijs zo gek nog niet.
En ook RL Music vind ik veel te duur voor spul wat "mint" is.
En ik snap best dat jij een boterham met beleg wil eten he en zoals ik al eerder gezegd heb sommige prijzen van jou zijn natuurlijk ook wel weer ok.

Tanx....vergeet niet dat de UK een volledig andere markt is...die word gedomineerd door Pro muzikanten met een goed buget..Nederland is echt een synth land maar het zijn meestal hobby boys waar ik hier zaken mee doe...Daarom is RLmusic duurder dan gemiddeld...Ze hebben van mij spullen gekocht bij Rl music voor top prijzen en dan nog maakt ie winst!!!

Ja en dat is nou exact de reden waarom ik het vaag vind dat een amerikaanse super ster die synthi-100 niet koopt.
Want een nieuwe bouwen door Rudi gaat niet zo 1 2 3 lukken met zijn tempo.

Ja en dat is nou exact de reden waarom ik het vaag vind dat een amerikaanse super ster die synthi-100 niet koopt.
Want een nieuwe bouwen door Rudi gaat niet zo 1 2 3 lukken met zijn tempo.

Tja....heb je gelijk in....zelfs dan blijft 60.000 een bedrag om over na te denken..Is het niet zo dat je met een gewone Synthi al een heel eind komt....Heb je echt een synthi 100 nodig???...Ik merk de laatste tijd dat vintage spullen echt het domein van de freaks is geworden...Veel muzikanten willen met de Mac werken wegens total recall etc etc...En eerlijk is eerlijk de computer heeft sprongen vooruit gemaakt...Met wat nabewerking en zo kom je een heel eind op sonisch gebied...

Origineel geplaatst door Catscan
DE 2600 is erg in prijs gedaalt.

De mijne is weg naar de us de maker van de muziek van csi vegas....grappig

Jammer dat ie geen geheugens heeft misschien hoorde je anders nog wel een soundje van je voorbij komen op tv...

Origineel geplaatst door Catscan
DE 2600 is erg in prijs gedaalt.

De mijne is weg naar de us de maker van de muziek van csi vegas....grappig

Ik weet zeker dat ik het bedrag krijg wat ik wil hebben......Mint conditie doet het altijd goed...Maar je hebt gelijk..het blijft moeilijk

Back