Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olaf
vind ik toch best wel link. stel je maakt 1000 euro over en die gast stuurt dat ding gewoon niet op. dan heb je geen poot om op te staan. vooral omdat het ook nog eens in t buitenland is. is er niet een of andere internationale postservice die dit verzorgt ? dat ik bijvoorbeeld aan dat postbedrijf betaal en dat zij de transactie als het ware verzorgen ?

Origineel geplaatst door olaf
vind ik toch best wel link. stel je maakt 1000 euro over en die gast stuurt dat ding gewoon niet op. dan heb je geen poot om op te staan. vooral omdat het ook nog eens in t buitenland is. is er niet een of andere internationale postservice die dit verzorgt ? dat ik bijvoorbeeld aan dat postbedrijf betaal en dat zij de transactie als het ware verzorgen ?

is er altijd, behalve wanneer je het COD - onder rembours - laat versturen. Dan betaal jij aan de postbode waneer die je synth komt brengen, maar op deze wijze loop jij wel geen risico, maar wel de verkoper.
zijn, anders kan je maar best niet online kopen.
moeten zijn ,maar daar geloof ik niet echt in. Gewoon op je gevoel afgaan of niet doen !
Origineel geplaatst door Waveglider
Want als jij dan niet betaalt,dan stuurt de post de synth terug, en moet de verkoper 2 keer verzendingskosten betalen.
Origineel geplaatst door Daftmax
Ik heb het voordeel dat een kennis van mij vlak over de grens in Duitsland een fysio-praktijk heeft.
hmm dit is volgens mij niet zo. Had in de zomer nog geinformeerd hierover. ALs ik weiger dan betaal ik alleen verzendkosten. Niet de synth zelf...
Snap je hem ? :confused:Origineel geplaatst door BizziBee
En deze ook nog...
http://cgi05.planet.nl/aanbod/planet/music/muziek_en_muziekinstrumenten/
Grtz, Dennis

Origineel geplaatst door Twin-x
Niks opsturen van geld.
Ik heb een nord modular met expansie uit duitsland voor 1000 euro gekocht. Ze kunnen daar onder rembours laten versturen naar Nederland. Ideaal.
Dus betalen aan de postbode de vraag blijft natuurlijk wel is t een baksteen of een synth![]()

Origineel geplaatst door mikemix
Heb alleen slechte ervaring met REMBOURS uit Duitsland.
Niet alleen de Duitse post rekent hier geld voor (die redeljik is) , maar ook onze eigen PTT!!
En ook niet misselijk, voor mijn 909 rekende zij rustig een slordige 30EURO!!!!!!!EXTRA.