2de hands sites

ach ik ben nog nooit genaaid zorg gewoon dat ik iemand ze adres en zo heb etc. en dat ik iemand vertrouw vaak zie je op sites dat mensen vaker verkopen en goede reacties hebben

Origineel geplaatst door olaf

vind ik toch best wel link. stel je maakt 1000 euro over en die gast stuurt dat ding gewoon niet op. dan heb je geen poot om op te staan. vooral omdat het ook nog eens in t buitenland is. is er niet een of andere internationale postservice die dit verzorgt ? dat ik bijvoorbeeld aan dat postbedrijf betaal en dat zij de transactie als het ware verzorgen ?

Niks opsturen van geld.

Ik heb een nord modular met expansie uit duitsland voor 1000 euro gekocht. Ze kunnen daar onder rembours laten versturen naar Nederland. Ideaal.

Dus betalen aan de postbode de vraag blijft natuurlijk wel is t een baksteen of een synth :P

2de hands site thomann

2de hands site thomann

Bestaat die 2de hands site van Thomann cyberstore nog? Als iemand nog goede 2de hands sites weet mag je die altijd posten.

Origineel geplaatst door olaf

vind ik toch best wel link. stel je maakt 1000 euro over en die gast stuurt dat ding gewoon niet op. dan heb je geen poot om op te staan. vooral omdat het ook nog eens in t buitenland is. is er niet een of andere internationale postservice die dit verzorgt ? dat ik bijvoorbeeld aan dat postbedrijf betaal en dat zij de transactie als het ware verzorgen ?

Mocht zoiets gebeuren! olaf! Dan help ik je wel ( en misschien hebben andere DSF-leden ook wel zin om eens een keer een potje te hakken!) Honkbal knuppel en de kaart van Duitsland, and off we go!!! Whehehe!:D :duivels:

Ik heb het voordeel dat een kennis van mij vlak over de grens in Duitsland een fysio-praktijk heeft.
Als ik wat via ebay.de bestel laat ik dat onder rembours naar zijn praktijk sturen, hij neemt het mee naar huis en ik haal het daar vervolgens op en geef hem het geld. KLAAR!!!
:P

Ik weet alleen niet of dat veel in de prijs scheelt!

Risico :L is er altijd, behalve wanneer je het COD - onder rembours - laat versturen. Dan betaal jij aan de postbode waneer die je synth komt brengen, maar op deze wijze loop jij wel geen risico, maar wel de verkoper.
Want als jij dan niet betaalt,dan stuurt de post de synth terug, en moet de verkoper 2 keer verzendingskosten betalen.
Niet veel verkopers willen zo dus versturen.

Er moet altijd een vertrouwens band :engel: zijn, anders kan je maar best niet online kopen.
Ebay zou een 'legal contract' :smeris: moeten zijn ,maar daar geloof ik niet echt in. Gewoon op je gevoel afgaan of niet doen !

veel geluk :biertje:

Origineel geplaatst door Waveglider

Want als jij dan niet betaalt,dan stuurt de post de synth terug, en moet de verkoper 2 keer verzendingskosten betalen.

hmm dit is volgens mij niet zo. Had in de zomer nog geinformeerd hierover. ALs ik weiger dan betaal ik alleen verzendkosten. Niet de synth zelf...

Origineel geplaatst door Daftmax
Ik heb het voordeel dat een kennis van mij vlak over de grens in Duitsland een fysio-praktijk heeft.

Dat is ook handig als je eens pijn in je nek hebt of zo. Toch?

hmm dit is volgens mij niet zo. Had in de zomer nog geinformeerd hierover. ALs ik weiger dan betaal ik alleen verzendkosten. Niet de synth zelf...

Als je weigert dan betaal je niks (als koper).

Maar degene die verzende moet wel betalen, en die kosten heb je al op voorhand betaald, maar die voeg je normaal gezien bij het volledige bedrag bij, en als de koper dit niet wil betalen heb je er zelf voor betaalt - dat bedoel ik in feite.

:L Snap je hem ? :confused:

Tsja, zeg. Dit zijn links waar ik helemaal niets aan heb zeg.

Kost me alleen maar tijd om te scannen, en bakken vol met geld.
Alsof ik al niet genoeg rotzooi zat hebt. ;)

Origineel geplaatst door Twin-x
Niks opsturen van geld.

Ik heb een nord modular met expansie uit duitsland voor 1000 euro gekocht. Ze kunnen daar onder rembours laten versturen naar Nederland. Ideaal.

Dus betalen aan de postbode de vraag blijft natuurlijk wel is t een baksteen of een synth :P

Heb alleen slechte ervaring met REMBOURS uit Duitsland.
Niet alleen de Duitse post rekent hier geld voor (die redeljik is) , maar ook onze eigen PTT!!
En ook niet misselijk, voor mijn 909 rekende zij rustig een slordige 30EURO!!!!!!!EXTRA.

En degene die mij de 909 verkocht vertelde dat dit nergens in Europa gebruikelijk is,
dus jullie zijn gewaarschuwd....

Nou kon ik die 909 voor een prachtig bedrag kopen in nieuwstaat, en was ik verzekerd van
dat hij pas betaald werd terwijl ik de doos in ontvangst nam, maar je voelt je toch een beetje
genaaid door die K*T PTT.:kont:

Origineel geplaatst door mikemix
Heb alleen slechte ervaring met REMBOURS uit Duitsland.
Niet alleen de Duitse post rekent hier geld voor (die redeljik is) , maar ook onze eigen PTT!!
En ook niet misselijk, voor mijn 909 rekende zij rustig een slordige 30EURO!!!!!!!EXTRA.

Klopt als een bus, voor een microQ betekende dit dat ik iets van 40/50 oiro extra betaalde.:frons:

Heb voor het eerst een bestelling vooruitbetaald met mastercard maar moet zeggen dat ik niet fijn heb geslapen. (het duurde wel erg lang voor ik het pakket had en je hoort zo vaak van die PTT horrorverhalen...) Uiteindelijk alles goed gekomen maar mijn vriendin adviseerde me toch in het vervolg weer onder rembours te bestellen... ;)

Me broer

Me broer

Me broer heb op zolder nog 'n paar tweedehans zijts legge,
we gaan morrugu apres-skiejen, ik zal ut vragen.

Back