2de hands sites

mono-poly

Cheff Noodle
ik ben wel benieuwd welke 2e hands sites er zijn buiten ebay marktplaats en planet waar ook leuke dingen staan
internationaal mag ook

groetjes dennis 8)

ken je www.viavia.nl ?
Dit is de digitale versie van het wekelijkse krantje wat altijd in de winkels ligt (lag?)
Ook handig voor als je opzoek bent naar een accordion of tuingereedschap, of een dj :dj:

Ik heb in de links database een categorie "Gebruikte gear" toegevoegd. Zouden jullie daar de links willen plaatsen. :okdan:

Mag ik ff k**keren op Marktplaats.nl? Hoe halen ze het in hun hoofd dat mijn TX81z meer dan 200 euro op gaat brengen, als ik 'm d'r voor 199 op zet? I wish!
En mijn 'circuit bent' Casio Rapman dan? Als die marktmeester denkt dat dat ding meer dan 200 euro waard is mag hij 'm voor de helft van me kopen, heeft ie 'n mooie deal toch?

ik heb t idee dat er in duitsland bijvoorbeeld vaak synths tegen lagere prijzen worden aangeboden dan hier in nederland. heb zelf alleen geen auto. heeft een van jullie ervaring met het per post kopen van gear ? is dit onbetaalbaar en dus nutteloos of niet ? en wat mag dat dan wel kosten ? en hoe gaat zo iets in zijn werk met het uitwisselen van apparaat tegen geld (zonder genaaid te worden)

senks voor de info !

Origineel geplaatst door olaf
ik heb t idee dat er in duitsland bijvoorbeeld vaak synths tegen lagere prijzen worden aangeboden dan hier in nederland. heb zelf alleen geen auto. heeft een van jullie ervaring met het per post kopen van gear ? is dit onbetaalbaar en dus nutteloos of niet ? en wat mag dat dan wel kosten ? en hoe gaat zo iets in zijn werk met het uitwisselen van apparaat tegen geld (zonder genaaid te worden)

senks voor de info !
\

gewoon veel heen en weer mailen
is het gevoeld dan ok
dan cash overmaken en op laten sturen

zo doe ik het meestal en ben tot op heden nog niet opgelicht

Origineel geplaatst door mono-poly
\

gewoon veel heen en weer mailen
is het gevoeld dan ok
dan cash overmaken en op laten sturen

zo doe ik het meestal en ben tot op heden nog niet opgelicht

vind ik toch best wel link. stel je maakt 1000 euro over en die gast stuurt dat ding gewoon niet op. dan heb je geen poot om op te staan. vooral omdat het ook nog eens in t buitenland is. is er niet een of andere internationale postservice die dit verzorgt ? dat ik bijvoorbeeld aan dat postbedrijf betaal en dat zij de transactie als het ware verzorgen ?

Bij http://www.musicstorekoeln.de/german/ vind je links boven aan een kopje kleinanzeigen.

Via dittum heb ik ooit 's een Prophet 600 voor 1200 mark kunnen kopen. Met dank aan Leo natuurlijk :)

op de synrise site in duitsland staat een lijstje met de leukste 2e hands sites en vintage winkels. ze hebben zelf ook wel wat advertenties staan...

Back