De grootste synth-van-lichte-zeden van het SynthForum

bikkel

Everything is on the One
Kom maar op jongens. Welke is door vele leden hier reeds betast en gebruikt? Welke synthesizer is door meer handen van leden geweest dan welke synthesizer dan ook?

Zou het die ene MiniMoog zijn die o.a. van Leo is geweest?

Ik gok dat het een MS10 zal zijn geweest, het bakje heeft een eigen sound en is oud genoeg om een uitgebreid verkoopverleden te hebben, is betaalbaar, en kan te weinig om hem te willen houden.

Origineel geplaatst door elektrovolt
ik gok op mijn tr-909, het is degene zonder knoppen...

... die is inderdaad berucht... :D

Anders gok ik op een Microwave of een Matrix-1000, die zie je ook regelmatig bij de 'grootverbruikers' langskomen... ;)

Misschien maar het criterium 'het aantal verkoopthreads van het zelfde apparaat' gebruiken?

Ik gok op een MKS50 of alpha juno

Mono-poly aan wie heb jij hem toen weer doorverkocht?

ik kan me wel een moog source herinneren die ik een paar keer heb (terug)gekocht, van verschillende personen.
nord modular, nordlead, nord rack2, prophecy, prophet600, tr808, sci tom, maq16/3 (die zeker) zijn een paar apparaten die ik alvaker voorbij heb zien komen (hetzelfde exemplaar dan, want daar gaat het om hè?)
die polymorph is ook een goede, als het die van syntaxterror is dan, heb ik ook nog gehad. 309's gaan ook veel heen en weer. microwave en matrix1000 ook goede kanshebbers.

Die polymorph kwam van synthiaks en ging naar bass-molecules. Ik heb haar weer van bass-molecules gekocht en toen is ze naar ehm.... volgens mij synthax terror gegaan. Daarna naar leo dus? :D

-C-

AX73 zal vast ook wel hoog scoren in de lijst. Juno idd ook wel.
Of misschien toch een 303?

Origineel geplaatst door C738
Die polymorph kwam van synthiaks en ging naar bass-molecules. Ik heb haar weer van bass-molecules gekocht en toen is ze naar ehm.... volgens mij synthax terror gegaan. Daarna naar leo dus? :D

-C-

nee, da's een andere dan, er is een polymorph ooit van mij naar syntax terror gegaan. hé, misschien is die toen wel aan de ongelooflijke reis begonnen?!

Leo je hebt gelijk!

Het was teknoudontknow!

(terror... tekno... allemaal één pot nat)

-C-

..

..

er is een poly 6 die ik al 3 keer heb gehad..
probeer me nu met wat meer exotisch spul te beperken..
Al die afgelebberde 1 oscilator synthjes en romplertjes,omgebouwde analoogjes en vage drumbakjes...:okdan:
Als iedereen maar voorzichtig was,of niet rookte naast zijn spulletjes,geen asbakken erop zette etc. dan was dat lebberen wel leuk..
P.s Leo als je klaar bent met die polymoog is dat mischien wel wat voor mij;)

8o)

Origineel geplaatst door C738
Leo je hebt gelijk!

Het was teknoudontknow!

(terror... tekno... allemaal één pot nat)

-C-

:biertje:

Haha heb inderdaad nog wel met Teknoudontknow zitten PB'en over de Polymorph, de mijne is idd van Leo, nu weer bij VL1, de 309 komt ook vaak terug, van onder andere VL1 geloof ik naar Leo, naar mij, naar Leo en daarna weer naar Rednoize... die ook wel oor had naar de Polymorph.. en geloof ik al had gehad, het sletje..

Ik mis haar wel, misschien binnenkort weer in studio syntax (terror/tekno)? (doorhalen wat niet van toepassing is..)

Origineel geplaatst door Syntax Terror
:biertje:

Haha heb inderdaad nog wel met Teknoudontknow zitten PB'en over de Polymorph, de mijne is idd van Leo, nu weer bij VL1, de 309 komt ook vaak terug, van onder andere VL1 geloof ik naar Leo, naar mij, naar Leo en daarna weer naar Rednoize... die ook wel oor had naar de Polymorph.. en geloof ik al had gehad, het sletje..

Ik mis haar wel, misschien binnenkort weer in studio syntax (terror/tekno)? (doorhalen wat niet van toepassing is..)

De Polymorf is iig geen makkelijke dame om te bestieren, ze doet bij mij hoofdzakelijk het handwerk:dubbel:

Origineel geplaatst door Leo
ik kan me wel een moog source herinneren die ik een paar keer heb (terug)gekocht, van verschillende personen.
nord modular, nordlead, nord rack2, prophecy, prophet600, tr808, sci tom, maq16/3 (die zeker) zijn een paar apparaten die ik alvaker voorbij heb zien komen (hetzelfde exemplaar dan, want daar gaat het om hè?)
die polymorph is ook een goede, als het die van syntaxterror is dan, heb ik ook nog gehad. 309's gaan ook veel heen en weer. microwave en matrix1000 ook goede kanshebbers.

Ik vraag me eigenlijk af welke synth jìj het vaaktst hebt gehad, Leo

Origineel geplaatst door Vl1
De Polymorf is iig geen makkelijke dame om te bestieren, ze doet bij mij hoofdzakelijk het handwerk:dubbel:

Als je pattern 5 of 4 nog niet heb gewist, hoor je dat ze ook flink kan raggen, tot de vellen er aan hangen..

Maar of die pattern jouw ding is qua sound, ik betwijfel het! :D

Back