De grootste synth-van-lichte-zeden van het SynthForum

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ik vraag me eigenlijk af welke synth jìj het vaaktst hebt gehad, Leo

da's makkelijk: korg prophecy, echt en ongelogen een keer of 30. 1 exemplaar heb ik 2 keer gehad.
daarna denk ik de minimoog (11) en daarna scoren nordlead, nordmodular, micromoog, monopoly (de korg hè), raven max, prophet600 en nog veel meer allemaal zo tussen de 5 en de 8 denk ik.
zak dat ik er ben. maar het kan altijd nog erger.

Origineel geplaatst door Leo
monopoly (de korg hè)

Brrr, houd eens op bepaalde beelden in mijn hoofd te projecteren! :bekdicht:

Ik herinner mij een Teisco60, die van Cuba7000, Rednoiz, R-ond, Aestrid, mij en nog iemand uit Tilburg geweest is. Die bruine sloerie was onderwijl al haar toetsen kwijtgeraakt, menig boutje en moertje ook. En gillen dat ze dee........

Origineel geplaatst door Hanz
Brrr, houd eens op bepaalde beelden in mijn hoofd te projecteren! :bekdicht:

dat is jouw dirty mind hè, niet de mijne.

da's makkelijk: korg prophecy, echt en ongelogen een keer of 30. 1 exemplaar heb ik 2 keer gehad.
daarna denk ik de minimoog (11) en daarna scoren nordlead, nordmodular, micromoog, monopoly (de korg hè), raven max, prophet600 en nog veel meer allemaal zo tussen de 5 en de 8 denk ik.
zak dat ik er ben. maar het kan altijd nog erger.

Heh, ik snap dat niet, waar om zou je een synth 30 keer kopen en verkopen?

Origineel geplaatst door serif
Heh, ik snap dat niet, waar om zou je een synth 30 keer kopen en verkopen?

Leo is zo rijk dat wil je niet weten. Die denkt in getallen met veel nullen. Normaal is het 3x is scheepsrecht, maar Leo had een nulletje teveel doorberekend :D

Plaag je maar wat hoor Leo

Origineel geplaatst door Catalunya
Plaag je maar wat hoor Leo

ja dat begrijp ik, de enige reden dat ik zoveel wegdoe, is dat ik anders niks kan kopen. er zijn hier lui die net zo makkelijk alles naar hun hol slepen en het daar laten staan.

de prophecy is een geweldige synth, maar toch ook weer net niet. het typische schreeuwerige geluid vind je in weinig of geen andere apparaten terug, net als de zeer mooie saxen en zo. toetsenbord en ribbon controller zijn gewelig, maar de rest van de controllers zijn ruk. editten is een ramp, maar wel zonder manual te doen. veel werk alleen.
dat typische geluid kan je ook zat zijn. ze zijn in de tijd ook steeds goedkoper geworden. dan wordt het wel aantrekkelijk, toch een leuk compleet ding, voor weinig.
ik heb een half jaar terug of zo een prophecy overgedaan aa sander02, had ik ergens bij breda gekocht. ik heb m anderhalve maand geleden teruggekocht en toch weer weggedaan aan demian. en vorige week zag ik er 1 te koop staan en had ik het bijna weer gedaan. zo gaan die dingen. soms.

editten is een ramp, maar wel zonder manual te doen. veel werk alleen.

Ken je progenie? Dat is een editor die ik had voor mijn prophecy. Supermooi pakketje, overzichtelijk, logisch en volgens mij dekte hij ook alle parameters. Daarmee heb ik mijn prophecy nog wel behoorlijk goed kunnen editten.

-C-

Wat een geweldige thread weer :D

Ik denk dat de Ion/Micron ook alles in zich hebben om in de toekomst een enorme sloerie te worden. :halleluja: Is een VA waar positief over wordt geschreven, is goedkoop, is slecht gebouwd, zwerven er veel van rond, etc, etc,

Ik heb iig. een micron gekocht van Bass-Molecules, vorige week verkocht aan Albino Scorpion, en die heeft m ook alweer buiten gekicked! Gaat goed zo. :D

8o)

LOOOL, die staat nu in mijn bordeel :)

Origineel geplaatst door Flesje
Wat een geweldige thread weer :D

Ik denk dat de Ion/Micron ook alles in zich hebben om in de toekomst een enorme sloerie te worden. :halleluja: Is een VA waar positief over wordt geschreven, is goedkoop, is slecht gebouwd, zwerven er veel van rond, etc, etc,

Ik heb iig. een micron gekocht van Bass-Molecules, vorige week verkocht aan Albino Scorpion, en die heeft m ook alweer buiten gekicked! Gaat goed zo. :D

8o)

Origineel geplaatst door Flesje

8o)

:halleluja prachtig verwoord :halleluja

Back