XSIF vs Privilege – Masters Of Harddance, Patronaat, Haarlem

hansbakker

Audiobakery
Ik ga samen met Alex (LecZ) a.s. zaterdag weer live in de Patronaat met een behoorlijk goeie line-up uit de Harddance scene :D

Gear: Ableton Live, Roland JP-8000, Su-700, Novation K-Station

Line-up:
Bas & Ram
Charly
Dark by Design a.k.a. Gaz West
Fausto
Francois
Ralph Novell
Shaun M
TimeQube LIVE
Tommy Pulse

zie ook: http://partyflock.nl/party/64674.html

We zullen een set van ongeveer 30 minuten neerzetten met een aantal nog niet uitgebrachte nummers, dus dit wordt een exclusieve set, met onder andere de XSIF Themesong, en een nieuwe track die we met DJ Charly aan het maken zijn. Deze laatste heeft al een testritje gehad op D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution en werd goed ontvangen!

De voorbereiding begon op 11 mei in Alex zijn studio. Op dat moment was de timetable voor ons nog niet bekend, dus besloten we bij onze eigen stijl te blijven. We wisten natuurlijk nog niet wie er voor en na ons zouden draaien. Het wordt dus een set met de typische TimeQube sound. Die eerste dag voorbereiding hebben we de nummers uitgezocht die we gaan doen, in welke volgorde we ze gaan doen en hebben we de benodigde audio in Alex zijn laptop geladen. Daarna zijn we per track gaan kijken wat ik per nummer live op synths ga spelen. Omdat mijn syntheziser op dit moment in Fausto's studio staat, konden we alleen de melodieën uitkiezen. Morgen gaan we in Alex zn studio verder, en donderdag en vrijdag in mijn studio verder met de oefensessies. Alle apparatuur staat dan weer op dezelfde plek..

61713_original.jpg

Back