Thanx mates
Knap dat je de akkoorden soms wat vals vindt M0n0, er zitten geen akkoorden in...

Ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt. Tsja dit is niet echt mijn sterkste punt, maar misschien dat ik nog wat verbeteren kan. En nee, de melodie is niet echt speciaal of zo, maar is gewoon bedoelt om een sfeer neer te zetten. Muzikale hoogstandjes zal ik niet zo snel in elkaar draaien.
overzichtje gebruikte gear:
ritmes: ESI2000
bass: TX7
synth1: evolver
synth2: Pulse
leads, overige synths: Nord Modular
sequencing: RM1x, loopje van 4 maten
Een pad er onder? Hmmm ja, dat zou wel passen op sommige stukken. Maar eeeh.... waaruit?

Ik heb zo'n beetje alle parts van al m'n synths gebruikt. Ik zou eventueel de TX7 nog bitimbraal kunnen gebruiken, maar dan moet ik bass en pad 't zelfde afmixen, en dat wordt moeilijk. Ik zou natuurlijk nog een pad in elkaar kunnen draaien op bijv. de Modular, en die samplen met de ESI. Maar zo'n pad zou ik dan ook weer lekker ruig willen tweaken, en dat wordt met de ESI weer wat minder. En bovendien zit ik dan weer met 't afmixprobleem... Wat extra soundFX met de ESI zou wel kunnen. De RM1x zou nog kunnen voor een pad, maar ik vind dat ding echt waardeloos klinken daarvoor...