Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door wouw
en daarna in unison:

Origineel geplaatst door smackos
ja toch
) heeft twee oscillatoren en de Memorymoog had er drie. En daarnaast is het Mooggeluid toch zeer afzonderlijk en Korg over het algemeen vrij algemeen
.
Origineel geplaatst door tjebbestorm
heb een micro vind m steeds beter werken
memory moog is dat vergelijkbaar dan ?:confused:
me dont know !
heb m dit weekend op batterijen meegenomen naar de pinksterlanddagen
en moet zeggen dat je erg lang met de micro kan kloten op batterijen
heb ongeveer 8 uur lang zitten kloten en de batterijen zijn nu nog niet leeg erg relaxed![]()
Origineel geplaatst door Grooveron
Alsof er een paar kikkers verkracht worden.
Origineel geplaatst door Catscan
een gewone rond de3000 euro en en lamm 4500

Origineel geplaatst door wouw
Da's dan wel een LAMM zonder garantie, dus niet via Rudi of EMC. Anders komt er nog een duizendje a elf-honderd bovenop.
Hoeveel microkorgs kun je daarvoor kopen (plus batterijen)?
moog = moog net als dat ferari geen aubergien [xt ] kbedoel een lambourginie is Origineel geplaatst door R-ond
dus wat hebben we dan; voor de prijs van bv een m moog
een microkorg of 10
ding = ?12 stemmig ? toch mal maakt dat een 120 stemmige voco-multi-aquua mega korg minimag tie niet meer heten lijkt me dan
wat een onzin
- slot op deze thr.
samackieos is m begonnen .waarschijn lijk vindt iet wel een leuke voorzet![]()
ipv t wk ...moog = moog net als dat ferari geen aubergien [xt ] kbedoel een lambourginie is
en nog lang geen fiat...dus een voco-digi synth heeft niks met een non midi polyfone 3osc anloog monster te maken [laat we niet over batterye hebben ,...]allen 303+606okmeer!]hadden last van die "on tha move "behaviour
meer onziin @hart van nederland om 6o clock

Origineel geplaatst door R-ond
dus wat hebben we dan; voor de prijs van bv een m moog
een microkorg of 10
ding = ?12 stemmig ? toch mal maakt dat een 120 stemmige voco-multi-aquua mega korg minimag tie niet meer heten lijkt me dan
wat een onzin
- slot op deze thr.
samackieos is m begonnen .waarschijn lijk vindt iet wel een leuke voorzet![]()
ipv t wk ...moog = moog net als dat ferari geen aubergien [xt ] kbedoel een lambourginie is
en nog lang geen fiat...dus een voco-digi synth heeft niks met een non midi polyfone 3osc anloog monster te maken [laat we niet over batterye hebben ,...]allen 303+606okmeer!]hadden last van die "on tha move "behaviour
meer onziin @hart van nederland om 6o clock

Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Memorymoog klinkt in vergelijking met de microKorg. Al die hype.. en al dat geld. Hetzelfde geldt voor de Roland TB-303. Zullen we zien wie viezer kan klinken en wie harder kan scheuren[/B]