Korg Microkorg VS Moog Memorymoog

en daarna in unison:

Attachments

• memmy sweep unison.mp3
    298,8 KB · Bekeken: 127
ff iets beetje soortgelijk.. hier (ja ben een beetje geobsedeerd door kicks.. maar nu ff wat anders dan)

oja eerst mono is ie dan unison

Attachments

• microsweep.mp3
    1.014,3 KB · Bekeken: 143
Origineel geplaatst door wouw
en daarna in unison:

als ik alles moet gaan posten waar de memory vet in is ben ik 2008 nog niet klaar:)
ik kan niks bedenken waar de memory niet goed in is? misschien modulaire geluiden.
Ik maak er echt bijna alles mee.

ps ik mis echt een detune knop voor de unison sectie.

Re: Korg Microkorg VS Moog Memorymoog

Origineel geplaatst door smackos
ja toch

Smackos,

Zijn die twee wel te vergelijken? De Microkorg (en jawel, ik heb er weer eentje besteld:D ) heeft twee oscillatoren en de Memorymoog had er drie. En daarnaast is het Mooggeluid toch zeer afzonderlijk en Korg over het algemeen vrij algemeen:D .

Phochos:dj:

Origineel geplaatst door tjebbestorm
heb een micro vind m steeds beter werken
memory moog is dat vergelijkbaar dan ?:confused:
me dont know !
heb m dit weekend op batterijen meegenomen naar de pinksterlanddagen
en moet zeggen dat je erg lang met de micro kan kloten op batterijen
heb ongeveer 8 uur lang zitten kloten en de batterijen zijn nu nog niet leeg erg relaxed :D

hihi, dan ben je je tijd goed doorgekomen... geen zin in de workshops? biertjes in het bos.

de memorymoog kan toch ook op batterijen? volgens mij is er een battery-mod voor door een stel Oostenrijkse gasten.

giga froggy brallll system

giga froggy brallll system

Origineel geplaatst door Grooveron
Alsof er een paar kikkers verkracht worden.

dis eg een goeie vergelijking
thnx voor t l8
grooveyron

weetje ieder zn ding [ik vindt t niet muzikaal]
je zou met een gastjesje eigen "frog squad " soundsytem moeten beginnen ,..
kwet zeker asjder nog wat hihats onder zet op 200+ t best gewaardeerd word ,...

tis idd niet makkelijk onm iets met een filter muzikaal te laten triggeren ...kdoe t ook veel met mn cs30 iets subtielerdan ,..want die kan ook brullen ,..

Origineel geplaatst door Catscan
een gewone rond de3000 euro en en lamm 4500

Da's dan wel een LAMM zonder garantie, dus niet via Rudi of EMC. Anders komt er nog een duizendje a elf-honderd bovenop.
Hoeveel microkorgs kun je daarvoor kopen (plus batterijen)?

jezus mensen dat is toch mishandeling ?

Origineel geplaatst door wouw
Da's dan wel een LAMM zonder garantie, dus niet via Rudi of EMC. Anders komt er nog een duizendje a elf-honderd bovenop.
Hoeveel microkorgs kun je daarvoor kopen (plus batterijen)?

dus wat hebben we dan; voor de prijs van bv een m moog
een microkorg of 10
ding = ?12 stemmig ? toch mal maakt dat een 120 stemmige voco-multi-aquua mega korg minimag tie niet meer heten lijkt me dan
wat een onzin
- slot op deze thr.

samackieos is m begonnen .waarschijn lijk vindt iet wel een leuke voorzet :D
ipv t wk ...:geslaagd: moog = moog net als dat ferari geen aubergien [xt ] kbedoel een lambourginie is
en nog lang geen fiat...:okdan: dus een voco-digi synth heeft niks met een non midi polyfone 3osc anloog monster te maken [laat we niet over batterye hebben ,...]allen 303+606okmeer!]hadden last van die "on tha move "behaviour

meer onziin @hart van nederland om 6o clock

Origineel geplaatst door R-ond
een microkorg of 10
ding = ?12 stemmig ? toch mal maakt dat een 120 stemmige voco-multi-aquua mega korg minimag tie niet meer heten lijkt me dan
wat een onzin
- slot op deze thr.

ipv t wk ...:geslaagd: moog = moog net als dat ferari geen aubergien [xt ] kbedoel een lambourginie is
en nog lang geen fiat...:okdan: dus een voco-digi synth heeft niks met een non midi polyfone 3osc anloog monster te maken [laat we niet over batterye hebben ,...]allen 303+606okmeer!]hadden last van die "on tha move "behaviour

Wat staat hier ?

Origineel geplaatst door R-ond
een microkorg of 10
wat een onzin
- slot op deze thr.

Dude.. Chill.. En nu in het nederlands! :geslaagd:

Ik ben nog steeds benieuwd hoe de Memorymoog klinkt in vergelijking met de microKorg. Al die hype.. en al dat geld. Hetzelfde geldt voor de Roland TB-303. Zullen we zien wie viezer kan klinken en wie harder kan scheuren :yamaha: [/B]

sommige dingen kun je gewoon niet uitleggen in woorden...

Back