[TRACK] Gezellige rommel

wauw vette beat, lekkere track hoor!
kritiek kan ik je helaas niet geven, want zo te horen ben je al een stuk verder dan ik :D

lekkere dwarse beats! Ik voor mezelf hoopte meer op Aphexiaanse oorstrelende melodielijnen maar wat je er nu van gemaakt heb mag er ook ckers wezen (klinkt alsof de producer aan het trippen was tijdens het maken ervan, en dat is een complimen).

De melodielijnen zijn ook nog helemaal niet goed vind ik. Veel te onsamenhangend.
Daar ga ik nog aan werken bij deze track... Moet nu even een aantal dagen afstand nemen, en dan hopen dat ik er nog mee verder ga ;-)

Thanks voor de feedback :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door PIE
De melodielijnen zijn ook nog helemaal niet goed vind ik. Veel te onsamenhangend.
Daar ga ik nog aan werken bij deze track... Moet nu even een aantal dagen afstand nemen, en dan hopen dat ik er nog mee verder ga ;-)

Alweer een uitstekende track van je PIE. Goed geprogrammerde beats wat soms nog wel wat meer extreme 'uitvallen' kunnen gebruiken IMO.

Verder niet veel op aan te merken anders dan wat je zelf vindt. :)

Klinkt erg goed.

ja, lekker zeg

hele vette upfront sound heb je...
wat voor gear heb je gebruikt? :)

melodielijnen zijn idd te onsamenhangend... daar nog wat aan doen...
met een goede melodielijn is het een hele vette track

Origineel geplaatst door trigg
hele vette upfront sound heb je...
wat voor gear heb je gebruikt? :)

Tnx! ... gear? daar doe ik niet aan.
Ik heb alleen een computer, MIDI keyboard en een paar goede monitors.
Daar heb ik al tijden genoeg aan... mis ook niets! :D

Ben trouwens alweer een stuk verder met deze track... langzaam maar zeker word ie steeds beter.

Origineel geplaatst door PIE
Tnx! ... gear? daar doe ik niet aan.
Ik heb alleen een computer, MIDI keyboard en een paar goede monitors.
Daar heb ik al tijden genoeg aan... mis ook niets! :D

Ben trouwens alweer een stuk verder met deze track... langzaam maar zeker word ie steeds beter.

virtuele gear is ook gear :D

Ok... mijn setup is meestal Kontakt 1 + impOSCar (voor pads) + Oddity (voor bass) + UAD voor FX
Dat is eigenlijk alles wat ik heb... oh ja, Pro53 doet soms ook mee.

Laatst gewijzigd:
Heee! Boards of Canada ... Heee.. Toch niet :)

Mooi gedaan! Jammer is dat na de "fill-in" (wat is betere term?) in het midden hele hele stuk gewoon een tweede keer lijkt te spelen. Einde is zeer matig. Voor de rest: :okdan:

^^ I'm working on it!

Laatst gewijzigd:
dik .. alleen is 't iets te clean wat mij betreft .. staat die uad over je beats heen ? haal er eens wat hoog uit en douw er eens wat meer mid in ..

muzikaal technisch mag er ook best een dikke basslijn onder !

Back