trash
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Ik ben ook niet zo gecharmeerd van de sound van bepaalde hardware. Ik ben zelf bassist en bassisten kunnen ook zo zeiken over allerlei zaken: humbuckers of single-coils, wel of niet meer dan 4 snaren, passieve of actieve electronica, doorlopende hals of aangeschroefd, flatwound of roundwound snaren. En wat is nu het beste? Dat ligt eraan. Het is puur een kwestie van smaak.
En dat "dunne" van Reason valt wel mee. Ik zou het zelf eerder op "wollig" houden. Dat karakter is in sommige gevallen prima (ik maak graag omvloerste, dreinende pads in Reason), maar in andere gevallen wat minder, met name bij puntige drums. Is dat erg? Welnee.. als ik helderder drums wilt hebben gebruik ik gewoon Battery. Anderen zullen echter weer Reason beter vinden klinken. So what.
Ik hou gewoon niet van die sound, dat karakter dat dunne da moet toch kunne?
Je zegt het zelf alHet is puur een kwestie van smaak.
Waarin? dat ik van zijn oude sound hou????Als je "filosoferen" vertaalt met "bevooroordelde meningen spuien".
En dat hij zichzelf cloned dat dat niet erg is omdat het zijn styl is????
Wie heeft het over een probleem, ik zeg alleen dat de manier van werken beinvloed kan worden dmv welke je tool je gebruikt, en als jij dezelfde sound uit je software kan toveren als uit je hardware, dan zeg ikDat is dan eerder jouw probleem. Ik krijg met zowel hardware als software uiteindelijk behoorlijk dezelfde sound... net als dat het bij mij niet veel uitmaakt welke basgitaar ik speel (tenzij het hele goedkope bagger is natuurlijk). Het is allemaal een kwestie van controle.
.
Je hebt dus gewoon moeite met het loslaten van ideeen en verwerpt dus gewoon alles wat er niet mee strookt.
Mischien moet je toch eens leren begrijpend te leren lezen.
Ik vind de sound gewoon niet alles. voor de 3e keer
Laatst gewijzigd: