Firewire controller/interface

Denace

Nieuwkomer
Oi mensen,

Ik heb een vraag over Firewire controllers/interfaces, welke raden jullie aan en welke af?

Ik heb een zwak voor de Tascam 1884 en de Mackie Onyx 1620.. Maar nu! de mogelijkheden(veel uitgangen, talkback e.d.) van Mackie (en uiteraard de sound) zijn :halleluja maar ik vind motorfaders ook wel belangrijk zoals de Tascam heeft.

Help me out, overtuig me of kraak iets af, als ik er maar wat aan heb!

Of komt er een Onyx met motorfaders aan???

De meeste hebben weinig outputs hoor.

Maar had je al gezocht hier naar posts van anderen? Hier is al ea over getypt nl.

@Fuse dat heb ik idd al gedaan, maar kwam ziezo nix tegen over de Mackie Onyx, en qua geluid van de FW 1884 kwam ik ook nada tegen :(

Als die Onyx ook controller mogelijkheden had en motor faders had dan wist ik het wel...

de project control van M-audio is gewoon de 1814 van M-audio maar dan met faders enzo en 8 XLR ingangen ipv 2.

De 1884 van tascam is dezelfde als de 1804 van tascam maar dan dus idd weer met faders ipv een rack unit. Er is over beiden al wel het een en ander gerept. Zeker nog vrij recent. ZIjn ook topics waar bij bovengenoemde modellen met elkaar worden vergeleken...

Houd er wel rekening mee, ze zijn in het echt GROOOOT. Halve meter bij halve meter is klein... Echt die fotos lijken altijd zo klein maar als je ze voor je neus hebt heb je toch wel een aardig bakbeest.

Back