King of Snake
Dirty
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zal wel 12x Ableton Live worden![]()
Geigercounting is volgens mij met twee electribes in ieder geval. Die heb ik laatst nog gezien op 't Per Expressie festival in Amersfoort.
De rest weet ik niet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zal wel 12x Ableton Live worden![]()

Origineel geplaatst door sten
Why that? Ligt een beetje aan de persoon achter de knoppen.
Bovendien zijn het veelal liveacts waarbij ableton gebruikt wordt.
)Origineel geplaatst door cryptout
Ik hou gewoon meer van hardware live acts en het liefst met 2 of meer personen. (old skool)

Origineel geplaatst door cryptout
Ik hoop het niet, ik heb altijd het gevoel dat ik ge-nep wordt als ik iemand met Ableton zie optreden...
ik ben eigenlijk niet zo'n techno-man, maar vind dit wel een leuk feestje...
3 jaar geleden liepen er weinig cokeheads rond, ik hoop niet dat ik ze dit jaar wel tegenkom.
) en de sfeer vond ik ronduit kut, erg opgefok enzo. IMO heeft dat festival geen zak met techno te maken
...Origineel geplaatst door Raph
Mensen die coke gebruiken zijn vaak de meest zwakke en irritantste mensen.
gaan we wer analoog versus digi
coke of ni...
doe wat je wil val een ander er niet mee lastig ...toch!
denk nou nie dat je gelijk alle mensen die ...irritant & zwakk kan noemen ....
wat een alwetendheid
si dit niet een synthforum ipv ...![]()
Origineel geplaatst door smackos
Ik was er 3 of 4 jaar geleden ofzo (uiteraard niet als bezoeker) en de sfeer vond ik ronduit kut, erg opgefok enzo. IMO heeft dat festival geen zak met techno te maken
...
Die festivals in Eindhoven (shine ofzo?) das pas cool.
Origineel geplaatst door Chinetti
Ach, hardware, laptop... met je ogen dicht merk je er geen donder van. Ableton live is verdomd handig, je hebt minder te sjouwen. Alleen voor de artiest zelf is 't wel leuker om met hardware te spelen, dat is voor mij dan ook de enige reden geweest om de laptop de deur uit te doen. Niet vanwege een stelletje gearsnobs die bang zijn dat ze het geld uit de broekzak wordt geschud: als je bang bent om genept te worden, kun je sowieso beter niet naar festivals gaan...
Origineel geplaatst door Chinetti
Ach, hardware, laptop... met je ogen dicht merk je er geen donder van.

Niet vanwege een stelletje gearsnobs die bang zijn dat ze het geld uit de broekzak wordt geschud: als je bang bent om genept te worden, kun je sowieso beter niet naar festivals gaan...
(((Ik wil trouwens niet zeggen dat je met ableton geen vette dingen kan doen)))

owww. 'k heb er zin in.....