Awakenings Festival

Origineel geplaatst door Devon-Miles
volgende editie een synthforum live tent? :dj:

Kijk! dat zijn plannen!!! :)

Origineel geplaatst door Raph
blauw 808 t-shirt

Bruin 909 shirt [zonder ster :D ]

Als iedereen die komt even dit bericht quote en z'n kenmerk toevoegd hebben we iiq reden voor een paar extra :biertje:

Origineel geplaatst door GeeEs
enneh... hoe gaan we elkaar nou herkennen op het festival? :D

:eureka: plaats een foto van jezelf in deze thread?

:biertje: Veel plezier iedereen, btw. 'k Ga 't niet redden..

Ik heb er zin in hmmmmmmm .
Ik vind het alleen zo jammer dat anthony rother echt nooit op awa staat!
waarom is dat toch?
iemand een idee
maar goed t zal de prest verder niet drukken !
Allemaal weer zwembroek mee he voor dat giga zwembad
:D

Origineel geplaatst door DerRhino
Ik heb er zin in hmmmmmmm .
Ik vind het alleen zo jammer dat anthony rother echt nooit op awa staat!
waarom is dat toch?
iemand een idee
maar goed t zal de prest verder niet drukken !
Allemaal weer zwembroek mee he voor dat giga zwembad
:D

Ja....en waarom staat Robert Hood nooit in de minimal tent?

Origineel geplaatst door Alex Omega
komt tiesto trouwens ook?

Normaal gesproken zou ik nu een hitman inhuren maar gelukkig doorzie ik dat dit als grap bedoeld is! 8)

Origineel geplaatst door Acidfever
Ja....en waarom staat Robert Hood nooit in de minimal tent?

url]

?

Jammer dat je nooit normaal een vraag kan stellen hier.

En robert hood en tiesto met rother vergelijken geeft blijk van domme onozelheid
veel plezier met tiesto, zal jullie nog goed staan ook denk ik zo,n tiesto shirtje van blackhole.

nerdjes

Origineel geplaatst door Raph
blauw 808 t-shirt

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Bruin 909 shirt [zonder ster :D ]

Als iedereen die komt even dit bericht quote en z'n kenmerk toevoegd hebben we iiq reden voor een paar extra :biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity
plaats een foto van jezelf in deze thread?

:D ok.. ok.. Dit is vorig jaar samen met Gabriel Ananda en een maat van me.
(ik ben die gozer met dat lange haar... dit jaar is dat de helft korter maar zal het zelfde zwarte shirt aan doen ;) )

Attachments

• awa05.jpg
    awa05.jpg
    79,3 KB · Bekeken: 105
misschien kan je beter gewoon je bluetooth van je mobiel aan zetten en dan je telefoon je forum nick geven
nu zie ik je foto maar dat werkt niet....

Ik heb een vorige x in de gashouder voor spdk gekeken en zijn "cocaine" t-shirt (mega grote letters) en ik heb hem niet kunnen herkennen.... en dat nog wel in de gashouder....

ik vind het jammer dat technasia en/of hertz er nie is....

Nou je als je mij zoekt dan ben ik iig te vinden bij Umek en Kanzyani :)

2 omega :hertz is jammer ja,
heb net abyss rec 013/Hertz/steric 6.09 binnen
amen :halleluja

Umek mogen ze van mij achterwege laten , met zijn gerammel wat nergens op lijkt !
8D

Laten we dan gewoon by Orgue Electronic afspreken (11.45 uur area 3) vooraan in de tent. Dan wordt het een synthforum-onderonsje.

Gewoon ff hard "Synthforum" roepen en kijken wie er opkijkt. Werkt altijd ;)

Origineel geplaatst door GeeEs
Laten we dan gewoon by Orgue Electronic afspreken (11.45 uur area 3) vooraan in de tent. Dan wordt het een synthforum-onderonsje.

Gewoon ff hard "Synthforum" roepen en kijken wie er opkijkt. Werkt altijd ;)

Lijkt me gezellig... sowieso vermoed ik dat er niemand is op dat uur, dus dan herken je elkaar ook makkelijker :D

Jammer dat je nooit normaal een vraag kan stellen hier.

En robert hood en tiesto met rother vergelijken geeft blijk van domme onozelheid
veel plezier met tiesto, zal jullie nog goed staan ook denk ik zo,n tiesto shirtje van blackhole.

nerdjes

Mijn vraag was 100% gemeend hoor. En wie vergelijkt Rother me Hood? Niemand toch?

Eneuh,......jouw reactie geeft me alweer precies een idee wat voor een type je bent. Wie weet krijg je wel pech onderweg, hoeft de rest daar in elk geval niet tegen zo'n betwetertje aan te kijken.....

Vooral dingen roepen als je geen idee hebt.....wat een ongelooflijke :kont:
Trek volgende keer voor je reageert vooral eerst die ananas uit je kont! :frons: Dan lees je misschien wat beter!

Heeft iemand trouwens enig idee wat beltram tegenwoordig doet? Ik hoorde eerst stampen dus dat vond ik al niets, maar hij staat toch in de minder harde area. Ben dus heel erg benieuwd! :D

2 acid fever :he acid fever ik stelde gewoon een vraag in eerste instantie.
vervolgens volgen daar allerlei belachelijke opmerkingen op behalve een normaal antwoord.
niemand of niets is TE min voor mij , maar voor jullie kennelijk wel , en jij blijkt een alwetende .
man je zou eens moeten zien hoe onozel je eigenpost is ten overstaan van mij
jij veroordeelt mij in je laatse post maar je weet voor geen ene meter wie ik ben , hoe ik heet , en hoe ik eruit zie.
waar haal jij je oordeel vandaan dan?
echt waar te zielig , robert hood is ook niet te min voor mij, maar jij bent dat denk ik wel.
praat liever met mensen die iets meer hun hersens gebruiken ipv van het bootwerkers geroep dat jij verspreidt.

en pech krijg ik niet hoor , stumper
succes met je maatjes rukken , sukkel
:Z

2 acid fever :he acid fever ik stelde gewoon een vraag in eerste instantie.
vervolgens volgen daar allerlei belachelijke opmerkingen op behalve een normaal antwoord.
niemand of niets is TE min voor mij , maar voor jullie kennelijk wel , en jij blijkt een alwetende
man je zou eens moeten zien hoe onozel je eigenpost is ten overstaan van mij
jij veroordeelt mij in je laatse post maar je weet voor geen ene meter wie ik ben , hoe ik heet , en hoe ik eruit zie.
waar haal jij je oordeel vandaan dan?
echt waar te zielig , robert hood is ook niet te min voor mij, maar jij bent dat denk ik wel.
praat liever met mensen die iets meer hun hersens gebruiken ipv van het bootwerkers geroep dat jij verspreidt.

:Z

Ik reageerde met een hele doodgewone normale vraag waarom Hood er eigenlijk nog nooit had gestaan. De tiesto reactie keurde ik zelfs af. Maar ook je 2e genuanceerde reactie spreekt weer boekdelen.
Over bootwerkers gesproken......

Kzal even je eeste reacties citeren voor de volledigheid:
geeft blijk van domme onozelheid
en
nerdjes
Over oordelen zonder iemand te kennen gesproken.......:erm:

ja whatever jongen
heb hier geen zin.
laten we het inderdaad netjes houden
excuus