538 Liberty X remix-contest

Gefeliciteerd Wouter!!

Uit de honderden inzendingen is jouw mix bij de laatste ronde finalisten geëindigd!

Kijk vanavond na 1900 uur op www.radio538.nl om te zien of je mix uiteindelijk op de radio komt! We zullen je dan op de dag dat je mix wordt uitgezonden bellen.

Groeten,

Frank Dane..

WHAAAAAAAAA......me nervous

spannend wouter

iemand anders ook nog zo'n meeltje mogen ontvangen van Frank Dane?

Wouter> congrats!

Gefeliciteerd Jan!!
Uit de honderden inzendingen is jouw mix bij de laatste ronde finalisten geëindigd!

Kijk vanavond na 1900 uur op www.radio538.nl om te zien of je mix uiteindelijk op de radio komt! We zullen je dan op de dag dat je mix wordt uitgezonden bellen.

Groeten,

Frank Dane..

Ja, ik ook dus!!

Tot nu toe veel kwaliteit van de forum leden!

Almeros; ik vinnum goed!
WouterW: effe wennen, maar goed gedaan hoor!
Jostii: Cool, maar de bass(line) had vetter gekunt denk ik.
sproggle: Lekker, maar inderdaad had de mix beter gekunt.

Aangezien ik ook meedoe, zal ik ook even een link ter beoordeling posten.

Ik waarschuw jullie alvast dat het nummer 100% anders is van wat er tot nu toe in deze thread is gemaakt.....

klik hier om hem downldn.

Al het gitaarwerk komt van een aantal vrienden van me, met wie ik af en toe muziek maak. Het is de bedoeling geweest om er een compleet nieuw nummer van te maken; dus zijn de vocals gehandhaafd zoals in het oriiginele nummer.

Oxy

Oxy-Yan.... dit is idd heel wat anders;
klinkt wel lekker zeg :) Iets akoestisch zullen ze zeker ook wel op prijs stellen .... erg lekker! Good work!

Geweldig Oxy! Kanshebber en/want erg origineel...

Sproggle... m'n Inet connectie doet erg gek op het moment.. dus m'n ftp is ook moeilijk te bereiken daardoor denk ik. Hopelijk vanavond wel weer voorbij... Krijg de jouwe trouwens ook niet gedownload :(

HAHAHAA!!! BINGO!!!

Volgensmij wordt de mix van WouterW vanavond gedraaid, en ben ik woensdag avond aan de beurt!!

Erg Leuk!

Gefeliciteerd tot zover Wouter (concurrent ;) )

Oxy

lachen ik ga naar je luisteren! suc6 ermee

Er zitten inderdaad wat fouten in de links; de mix van donderdag verwijst naar vrijdag?? vaag allemaal

ik kan helaas niet luisteren, kan iemand het opnemen en daarna online zetten? Leuk om nog eens na te luisteren!

Back