538 Liberty X remix-contest

Hahaha!!;)
Dat was lachen, van te voren ; "He Jan, doe zo enthousiast mogelijk..."
Uhh....

Wel cool om je eigen nummer eens op de radio te horen, door het hele land! Erg leuk allemaal tot nu toe!

Tegen mij zei ie dat niet.... hij zei gewoon zo van "je hebt zometeen even een voorgesprekje met niels" enzo :P

de winnaar is vrijdag ook in de studio.... hoor ik net op het MD'tje wat ik nu ff aan het afluisteren ben.

Origineel geplaatst door Almeros
Oxy-Yan... heb je je radioperformance in mp3 formaat voor de mensen die ut niet hebben kunnen horen??

-Voor degenen die woendagavond liever naar voetbal keken
-Voor degenen die weigeren naar radio 538 te luisteren
-Voor degenen die het programma te lang vonden duren en de radio afgezet hebben
-Voor degenen die zelf lekker muziek aan het maken waren
-Voor degenen die het vergeten waren
-Voor degenen die het nóg een keer willen horen

Nou, op veler verzoek dan!:confused: :confused: :Z

Hier kun je luisteren!!!

Eerst het lulgesprek:gaap: "The Go Star One- Remix" hahaha, daarna de door 538-radiostudio-compressors gegooide remix :D

oxy,

erg verfrissend!
gitaren komen weer helemaal terug! let op mijn woorden!

(duikt nu onder tafel)

Ik heb net het bevestigende mailtje ontvangen.....

.....

......en.....

.....

WouterW heeft gewonnen!!!!! Van Harte Wouter!!

Uiteraard ben ik enigzins teleurgesteld; immers het is een wedstrijd waar je aan meedoet, en natuurlijk hoop je voor jezelf dat je zult winnen, maar wouter heeft nu eenmaal meer stemmen gekregen dan ik.....hmmm...

Ik had er enorm op gehoopt, en met mij velen die op mij gestemd hebben!!!!
"Maar zoals bij elke wedstrijd kan er maar één de winnaar zijn, we laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door, want wie niet tegen zijn verlies kan; die..is...maar...zielig, hoor!!!!" (copyright T. Eyk)

Oxy

Wouter, informeer ons ook even over de gang van zaken morgen/vandaag en in de nabije toekomst over de afhandelingen (euro's ? )*D

Frank Dane had me gevraagd het geheim te houden... maar
als ik het bovenstaande lees kan ik natuurlijk niet meer ontkennen.

Ik ben echt ontzettend blij natuurlijk... ik denk dat het nog even helemaal moet doordringen :P
De gang van zaken is dat ik morgen in de uitzending kom, waar Liberty X ook is en dat mijn track dus op hun CD gaat komen :) :) :)

Ik hoop dat de andere finalisten er ook nog wat aan over houden; ik weet hoe het is om zo dichtbij te zijn en het dan niet te halen (vorige contest)... de remixen klonken gewoon erg goed en het zou me verbazen als jullie niks gereleased krijgen :)

Ik denk dat ik nu maar eens naar bed ga... als ik kan slapen that is, morgen weer even vroeg naar school :P

Omdat mij verzocht is het nog niet aan teveel mensen te vertellen wil ik de mensen die dit lezen nog even verzoeken het niet op allerlei andere fora te gaan posten.
Hoewel dit morgen toch wel zal gebeuren gok ik... nou ja....
zien we dan wel weer.... ik ga slapen, morgen is een grote dag :)

Cya

gefeliciteerd wouter!
doe de groeten aan de dames van liberty x! :P :P :P

en jammer oxy...ik vind dat jouw remix ook gewoon op die cd moet komen.. :)

Wouter Congrats man!!!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet verwacht had eigenlijk. Vind je nummer goed maar niet echt de beste :stupid :Z :slotje: op een aantal puntjes..

H`e ? Stommm... Ik had damned nog willen stemmen maar alweer te laat natuurlijk. Ook wel weer best wel kort online geweest om te kunnen stemmen BtheW :(

Oxy...ik ken je teleurstelling maar ik had hem al voor de tijd :( En de jouwe is tenminste nog op 538 geweest 8)

H`eh`e... "en behalve de Beats h`e" :halleluja :okdan:

Heej wouter, gratuliere.. heb je mijn 06 om aan de dames door te geven. :D

Wouter op de BBC ! 8o)

Persoonlijk denk ik, dat als de wedstrijd door 3FM georganiseerd was, Oxy gewonnen had. Je kon voorzien dat je met trance scoort bij 538. Wat ik wel vreemd vind is dat Liberty X zelf geen inspraak heeft over wat er op hun single verschijnt.

Wouter gefeliciteerd! :halleluja nu hopen dat ie door veel mensen wordt gedraait!

Hey Wouter, gefeliciteerd, met het winnen van de contest.

Sportieve uitspraak die je doet, gericht aan de andere 3 deelnemers die samen met je in de finale zaten. :D :D

Ik wens je in ieder geval veel suc6 met de release, en zorg dat je met beide bene op de grond blijft staan......

Back