Snap dus echt niet dat mensen zeuren over een voetbalthread in het ALGEMENE DISCUSSIE-gedeelte.. Hou je er niet van? Klik dan gewoon niet.. Sjongejonge zeg, sommige mensen zijn echt azijnpissers... No offence hoor, niks persoonlijks, maar als ik niet wil lezen over een synthforum t-shirt dan klik ik simpelweg die thread niet aan. Als ik niet wil lezen over voetbal: Je snapt waar ik heen wil... Een beetje tolerantie kan toch ook geen kwaad? Laten we het gezellig houden hier en geen threads verzieken met gezeur, vind je het interessant, laat dan een post achter, lees je liever alleen over synths en samplers, laat dan het algemene discussie-gedeelte voor wat het is.
Heb niks met voetbal, ja met een biertje in de kroeg het nederlands Elftal kijken is wel leuk natuurlijk Vooral met deze temperaturen en een fijn witbiertje..
ik draaide vandaag een shaggie met oranje mascotte-vloei, had oranje pindakaas op m'n boterhammetjes en heb de hele dag in m'n vrachtwagen rondgereden met een 10 meter lange sliert oranje vlaggetjes eraan (spijtig voor de eigenaar, ik wist ook niet dat de kraan bovenop m'n wagen hoger was dan dat z'n vlaggetjes hingen.....), ik leek vandaag dus wel 'n echte supporter !
Eigenlijk boeit het me niet zo. Noem me gerust een "mooi weer supporter" ofzo. ik blijf niet voor 'n wedstrijd thuis, zo kwam ik er gisteren pas achter dat NL voetbalde omdat de buren begonnen te juichen terwijl ik het gras aan het maaien was. Ergens hoop ik wel dat NL wint, de feestjes als gevolg daarvan pruim ik wel.
Een "underdog" als winnaar vind ik ook wel stoer trouwens. Heeft griekenland (of een griekse club) niet ooit zoiets vrij onverwacht gewonnen ?
Wij hebben een deal gesloten met het voetbalforum...
Zij hebben het niet over geile synth-gear, en wij hebben het niet over 22 lui die achter een balletje aan hobbelen in de bloedhitte...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.