fuse
Gepokt en gemazeld
Misschien wel even handig voor iedereen om dit onderwerp eens te behandelen. Even los van het feit of het soft of harde waar is. Het gaat om de manier waarop je geluid krijgt die toch wel degelijk verschilt van al die andere manieren waarop je lawaai kunt maken.
Wat is dit?
Wat kun je er mee?
Zelf heb ik nog even geen verhaaltje klaar maar ik heb wel eens met diverse prog's gewerkt waarbij je granulaire synthese kon gebruiken. Toen vond ik het nog niet zo bruikbaar omdat het zo'n chaotisch geluid voorbracht, maar wellicht dat de patches hiervoor nog niet van dusdanige kwaliteit zijn dat je er daadwerkelijk ook iets mee kunt.
Wat is dit?
Wat kun je er mee?
Zelf heb ik nog even geen verhaaltje klaar maar ik heb wel eens met diverse prog's gewerkt waarbij je granulaire synthese kon gebruiken. Toen vond ik het nog niet zo bruikbaar omdat het zo'n chaotisch geluid voorbracht, maar wellicht dat de patches hiervoor nog niet van dusdanige kwaliteit zijn dat je er daadwerkelijk ook iets mee kunt.

. Je kan alles wat je hoort opnemen en als wave file wegschrijven. Wat je daar vervlogens mee doet mag je zelf weten