Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
dan ga ik toch (tot nu toe dan) voooorrr... het nummer van bagtje...
in een geweldig smooth jasje gegoten met verfijnde details en goede (passende) sounds, het nummer klopt helemaal gewoon.

AAah, goed man!Origineel geplaatst door Sioux
Wel ff waarschuwing voor de trancofoben hier op het forum het is een trance versie dus![]()

Origineel geplaatst door Hanz
Wat zeg ik? VAN DIT HELE FORUM.![]()
Een kinderhand is gauw gevuld...Origineel geplaatst door VanHeckis
nou dat lijkt me een beetje te veel van het goeie.

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Een kinderhanz is gauw gevuld...![]()

en toch was ik er blij mee...Origineel geplaatst door 6 trak
dan ga ik toch (tot nu toe dan) voooorrr... het nummer van bagtje...
in een geweldig smooth jasje gegoten met verfijnde details en goede (passende) sounds, het nummer klopt helemaal gewoon.

Ik hoorde zelf net dat het einde ook niet helemaal lekker is dus zal nog wel even een nieuwe render neer zetten later.Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,
Ik vond het nogal stil ineens in deze thread waar ik zo veel plezier aan heb beleefd al. Dus ik dacht laat ik nog maar een Axel F track maken. Deze verschilt nogal behoorlijk van die eerste die ik heb gepost en is meer in de stijl waar ik normaal in speel. Veel plezier ermee. En ik benieuwd naar jullie reacties uiteraard.
Groeten Sioux

Origineel geplaatst door Sioux
Dank jullie wel. Kunnen jullie aangeven waar de nare in jullie mening niet lekker zit? Tijdstip? Dan ga ik ff neuzenIk hoorde zelf net dat het einde ook niet helemaal lekker is dus zal nog wel even een nieuwe render neer zetten later.

Origineel geplaatst door bliepbliep
wanneer is de einddatum? kunnen we nog stemmen op de beste en slechtste inzending?
ik denk dat ik maar voor de pechprijs ga met mn 75% versie...![]()

Origineel geplaatst door Sioux
Hoi,
Ik vond het nogal stil ineens in deze thread waar ik zo veel plezier aan heb beleefd al. Dus ik dacht laat ik nog maar een Axel F track maken. Deze verschilt nogal behoorlijk van die eerste die ik heb gepost en is meer in de stijl waar ik normaal in speel. Veel plezier ermee. En ik benieuwd naar jullie reacties uiteraard.
Hij is hier te downloaden:
http://www.synth.nl/mp3/AxelFantasy.mp3
Groeten Sioux
Ik zou zeggen, maak er een zomer-contest van: inzendingen tot de herfst (21 september)...Origineel geplaatst door bliepbliep
wanneer is de einddatum? kunnen we nog stemmen op de beste en slechtste inzending?