Axel F - Contest

Origineel geplaatst door 6 trak
dan ga ik toch (tot nu toe dan) voooorrr... het nummer van bagtje... :mega:

in een geweldig smooth jasje gegoten met verfijnde details en goede (passende) sounds, het nummer klopt helemaal gewoon.

Thanx :)

Re: Re: Re: Re: Ook maar weerens

Re: Re: Re: Re: Ook maar weerens

Origineel geplaatst door Sioux
Wel ff waarschuwing voor de trancofoben hier op het forum het is een trance versie dus :)
AAah, goed man! :D
Had al 's een house versie gehoord, maar die sloeg de plank net mis. Deze is lekkah!

Overigens, laatst stond er een draaiorgel in (Rotterdam? ben 't ff kwijt) dat Axel F speelde.
Gruwelijk slecht, moest zelfs 2x luisteren voordat ik doorhad dat het Axel F was... maar wel gewaagd :)

Origineel geplaatst door Hanz
Wat zeg ik? VAN DIT HELE FORUM. :okdan:

nou dat lijkt me een beetje te veel van het goeie.

ik heb gewoon een bestaand stukje Bach uit mijn CD collectie gesampled en daaroverheen het Axeldeuntje gespeeld, zoadanig dat het ongeveer in dat harmonisch schema past.

het gaat dus meer om het idee dan iets anders.

Origineel geplaatst door VanHeckis
nou dat lijkt me een beetje te veel van het goeie.
Een kinderhand is gauw gevuld... :engel:

Origineel geplaatst door 6 trak
dan ga ik toch (tot nu toe dan) voooorrr... het nummer van bagtje... :mega:

in een geweldig smooth jasje gegoten met verfijnde details en goede (passende) sounds, het nummer klopt helemaal gewoon.

Hier sluit ik mij bij aan.. grote klasse! :okdan:

AxelFantasy

AxelFantasy

Hoi,

Ik vond het nogal stil ineens in deze thread waar ik zo veel plezier aan heb beleefd al. Dus ik dacht laat ik nog maar een Axel F track maken. Deze verschilt nogal behoorlijk van die eerste die ik heb gepost en is meer in de stijl waar ik normaal in speel. Veel plezier ermee. En ik benieuwd naar jullie reacties uiteraard.

Hij is hier te downloaden:

http://www.synth.nl/mp3/AxelFantasy.mp3

Groeten Sioux

Bet het op alle punten met 6-trak eens en met name m.b.t. Top 3 en snare :)

Dank jullie wel. Kunnen jullie aangeven waar de nare in jullie mening niet lekker zit? Tijdstip? Dan ga ik ff neuzen :D Ik hoorde zelf net dat het einde ook niet helemaal lekker is dus zal nog wel even een nieuwe render neer zetten later.

Re: AxelFantasy

Hoi,

Ik vond het nogal stil ineens in deze thread waar ik zo veel plezier aan heb beleefd al. Dus ik dacht laat ik nog maar een Axel F track maken. Deze verschilt nogal behoorlijk van die eerste die ik heb gepost en is meer in de stijl waar ik normaal in speel. Veel plezier ermee. En ik benieuwd naar jullie reacties uiteraard.

Groeten Sioux

Jah hee lekker man!! :okdan:

Misschien kan je die snare iets layeren met een 'echte' snare drum, en wat rides zou ook lekker zijn er in voor wat swing en af en toe een op en hihat, maar dan is ie echt af heur!

Prachtige track en inderdaad een mooi alternatief in deze thread! Mooi opgebouwd (prima intro), goed gekozen klanken en harmonie!

Voor wat betreft de snare: vanaf de brug (2'46'') is de snare misschien iets teveel aanwezig, een tikje minder (letterlijk) zou prima zijn. Fade het koor aan het eind nog even netjes uit en je hebt een van de mooiste bijdrages uit deze thread wat mij betreft :kroon:

PS laat je nog even weten hoe (met welke synths) je het gemaakt hebt?

Dank jullie wel. Kunnen jullie aangeven waar de nare in jullie mening niet lekker zit? Tijdstip? Dan ga ik ff neuzen :D Ik hoorde zelf net dat het einde ook niet helemaal lekker is dus zal nog wel even een nieuwe render neer zetten later.

Origineel geplaatst door bliepbliep
wanneer is de einddatum? kunnen we nog stemmen op de beste en slechtste inzending?

ik denk dat ik maar voor de pechprijs ga met mn 75% versie...8o)

Er is geen einddatum, het werkt zo, de gene die de laatste versie maakt, is winnaar. :W

Hoi,

Hij is hier te downloaden:

http://www.synth.nl/mp3/AxelFantasy.mp3

Groeten Sioux

WOW! :halleluja

samen met die versie van bartology en die fenomenale bach versie van heckis absoluut in de top 3

Origineel geplaatst door bliepbliep
wanneer is de einddatum? kunnen we nog stemmen op de beste en slechtste inzending?
Ik zou zeggen, maak er een zomer-contest van: inzendingen tot de herfst (21 september)...

@Unic: gewaagde en gewaardeerde live bijdrage :kroon:

Back