Welke synthesizer zou je nog willen.

Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
Mijn nieuwste wens is een PPG Wave.
Ik heb laatst op zo'n ding gespeeld bij een welgerespecteerd forumlid en ik was zeer onder de indruk.

Dat is idd een uniek ding....maar ik ben altijd zo bang dat ie kapot gaat...tenminste..de horroverhalen zijn mij eigenlijk nog bespaart gebeleven maar toch wel link als ie echt defect gaat..
Ik heb er een gehad, mint..verkocht aan een Italiaan.
Natuurlijk zeuren dat ie "shippingdamages" had want tja het is een PPG dus nooit geschoten altijd mis..
Toen ik hem aanbood om zijn geld/ik synth terug deal te maken was het ineens "13,40eu schade"...huh???...anyway...
Nooit meer iets van gehoord...Hij blij en ik ook...

Een PPG inpakken is al heel wat...laat staan 2 keer.

Origineel geplaatst door BrayneWave
Ik heb er één gevonden.....Ik heb er één gevonden.......Oh wat ben ik blij :D :D

akaiklein.JPG

Gefeliciflapstaart :okdan:

Origineel geplaatst door OJS
Ziet er een beetje uit als een design strijkplank. Hoe werkt dit ding?

Op dit filmpje zie je Jordan Rudess bezig op zn continuum: http://www.youtube.com/watch?v=Mrmp2EaVChI
Een uitgebreide en verhelderende demo: http://www.youtube.com/watch?v=eQ10XbL5qVw
En hier zie je Jordan Rudess live in actie: http://www.youtube.com/watch?v=hzYARs7gXcc

Helaas heb ik geen weet van andere artiesten die eveneens de Haken Continuum gebruiken, heeft iemand hier enig idee van? (komt waarschijnlijk omdat hij zo onwaarschijnlijk goedkoop is)

de spectralis 8)

en mss wel een leuke/vette analoge bak met MIDI (voor clock) en onboard seq en veel dedicated controls...

drumbak: XBase999

Op de score dvd speelt Jordan een behoorlijk lang intro met die Continuum voor het nummer Octavarium. ik zou m'n geld er niet aan uitgeven. toch wel leuk dat een artiest als jordan dit soort technieken wel uitprobeert.

JP8080 komt mijn virus nog een keer versterken :smeris:

Origineel geplaatst door deniax
JP8080 komt mijn virus nog een keer versterken :smeris:

wa kan een JP8080 wat mijn virus c niet zou kunnen?

kwil niet uitdagend overkomen, eerder benieuwd...

wa kan een JP8080 wat mijn virus c niet zou kunnen?
kwil niet uitdagend overkomen, eerder benieuwd...?

'k Heb ze allebei,
en elk heeft z'n eigen karakter vind 'k....

Persoonl'k vind ik het overdreven dat de Virus alle synths kan nabootsen...
Ik vind de sound v/d virus typisch 'virus' - een beetje a la softsynth klinken...

Origineel geplaatst door Stephen
'k Heb ze allebei,
en elk heeft z'n eigen karakter vind 'k....

Ik vind de sound v/d virus typisch 'virus' - een beetje a la softsynth klinken...

hmmm ik denk niet dat de virus alles kan nabootsen maar hij kan wel veel!!

kvind hem wel niet echt softsynth klinken, en sommige sounds zijn niet echt typisch virus meer (na getweak en gejaag dr filters)

Origineel geplaatst door Foetus
kwil niet uitdagend overkomen, eerder benieuwd...

Idd beide ander karacter en dat vult elkaar aan. Stapelen van synth's tot je een uber geluid heb ;)

Ik vind de Virus B het beste klinken.

Heb je al van die Electro/Minimal soundset's geprobeerd ? Van Thegirlnextdoor bijvoorbeeld, net alsof ik opeens een moog in m'n handen had

Ik moet wel zeggen dat ik die typische Korg MS-20 er niet uit krijg, maar dat ligt aan mij, ik snap de helft van die TI niet

Back