Welke synthesizer zou je nog willen.

Hmm,ik ken hem niet.
Ziet er wel fantastisch uit.
Paar voorbeeldjes op youtube van gezien,maar daar blijft het ook bij.
Heeft blijkbaar wel een speciale sound.

We zien wel wat de toekomst nog in petto heeft.

System 700 heb ik al paar keer aan gedacht.
Zo'n formidabel systeem zeg. 8~
Wel een complete natuurlijk, de 6 blocks + keyboard.
Dan zal ik wel een speeltje moeten verkopen,en ik doe dat niet graag.=(

Maar ja,zeg nooit nooit hé.

Dat zal dan toch de minimoog worden :{

System 700 heb ik al paar keer aan gedacht.
Zo'n formidabel systeem zeg. 8~
Wel een complete natuurlijk, de 6 blocks + keyboard.
Dan zal ik wel een speeltje moeten verkopen,en ik doe dat niet graag.=(
slik, zou je echt die rammelaar wegdoen , of die lerenvoetbal ?
wil wel eens rondstruinen in jou speelkamertje....

slik, zou je echt die rammelaar wegdoen , of die lerenvoetbal ?
wil wel eens rondstruinen in jou speelkamertje....

lol

die rammelaar wordt een twijfelgeval hoor,is nl. een Dinky Toy :dubbel:

veel heb ik niet staan hoor
niet denken dat ik alles heb van A tot Z
vroeger was dat wel het geval
een paar zeldzame modulars en wat kleinigheden

denk toch deze
baby-piano.gif

hey
heb jij die plaat van de doors? ik ben geen doors fan, maar om de een of andere reden heb ik die als ventje gekocht - american prayer of zo? posthuum uitgebracht met van alles en nog wat. gedichten en zo. vond ik echt een mooie plaat.

hey
heb jij die plaat van de doors? ik ben geen doors fan, maar om de een of andere reden heb ik die als ventje gekocht - american prayer of zo? posthuum uitgebracht met van alles en nog wat. gedichten en zo. vond ik echt een mooie plaat.

ja heb alle albums ook american prayer kan het wel oploaden als je wilt

Off topic, maar wel aansluitend op de vorige berichten:
(ik koop altijd braaf in de itunes winkel!)
Mag je in Nederland een backup maken van je eigen cd/lp/tape/etc. of je die backup zelf bakt of dl maakt dat nog uit?

Off topic, maar wel aansluitend op de vorige berichten:
Mag je in Nederland een backup maken van je eigen cd/lp/tape/etc. of je die backup zelf bakt of dl maakt dat nog uit?

natuurlijk is toch van jezelf? zolang je het niet verkoopt of weggeeft denk ik . maar iedereen heeft toch wel een cdtje gebakken voor moeder lief vriendje kennis etc ....... dus kom nou niet allemaal met verhaaltjes van ik ben braaf haha

Hmm,ik ken hem niet.
Ziet er wel fantastisch uit.
Paar voorbeeldjes op youtube van gezien,maar daar blijft het ook bij.
Heeft blijkbaar wel een speciale sound.

We zien wel wat de toekomst nog in petto heeft.

Volgens Olivier Grall,niet zo byzonders,wel met erg veel presiezie(ssm chip designs zijn gebassert op de discrete electronics van die emu,voor meer info en detail google siliconbreakdown of mail James daar,is ex emu medewerker),alle modules ook in epoxy gegoten gevaarlijk dus,uitstekende bouw kwaliteit,plastic conductieve pots,kraakt nooit dus. grall's systeem heb ik niet kunnen kopen voor 7000e wou em achteraf kopen maar die gast vant zwitsers museum heeft em snel afgepikt damned.Er staat 1 geadverteerd al maanden in ebay auctions usa,gast ging me alle info geven maar ik wacht nog steeds op zen emu.

ontopic:
eeh,als synth wil ik wel nog een system 700

Ik ben ook niet braaf. ik maak ook kopietjes en compilaties voor anderen. Uiteindelijk is dat ook goed voor de verkoop want je gaat toch naar de winkel om het origineel te kopen of om meer van zo'n artiest te halen. Vroegah kopieerde ik de hele platenbibliotheek op cassettebandjes. Mooi dat zo'n beetje de helft daarvan nu op originele CD in de kast staat. De andere helft heeft de tand des tijds niet doorstaan vanwege niet interessant genoeg. Als ik destijds niet zoveel had kunnen kopieren had ik nu niet zoveel originele CDs in huis gehad. Dus: ben je arm of wil je de wereld wat leren: kopieer er op los. Kun je het wel lijen: naar de winkel. Jij zou toch ook wel eens wat willen verdienen aan je werk?

Back